Megjelenés éve: |
2012 |
Típus: |
eau de parfum |
Illatcsalád: |
virágos-fás-pézsma |
Összetétel: |
bergamott, n.virág, fehér virágok, pézsma, bőr, fás jegyek |
Megjelenés éve: |
2012 |
Típus: |
eau de parfum |
Illatcsalád: |
virágos-fás-pézsma |
Összetétel: |
bergamott, n.virág, fehér virágok, pézsma, bőr, fás jegyek |
Premiére (eau de parfum) termék leírása
Az olasz gyökerű Gucci divatház neve egybeforr a kiváló minőséggel, a letisztult stílussal, napjainkban, bizonyos körökben státuszszimbólumot is jelent a minőségi luxusmárka viselése. Makulátlan kivitelezés, szép vonalak, olykor provokatív darabok jellemzik a firenzei székhelyű márkanevet, melyhez csodálatos illatkompozíciók is csatlakoznak.
A Gucci Premiére eau de parfum női illat is egy nagyon jól sikerült terméke a neves divatháznak. A divatcég nevével fémjelzett kompozíció a minden formában megjelenő nőiesség elött tiszteleg. A virágos-fás illat kivételesen nőies, friss és mégis mély, klasszikusnak mondható kompozíció. A mindennapi viseletként is kiváló választást jelentő illat fényűző és ünnepélyes. Mámoros, vonzó felhőbe helyezi viselőjét, aki a csodálatos kreáció által tökéletes módon tudja megélni nőiességét, mindenkor, élethelyzettől függetlenül.
Az illat összetétele
A Gucci Premiére eau de parfum fejjegyében a frissesség adja meg az alapérzetet, mely a bergamott és a zamatos feketeszeder frissítő elegyéből tör fel. Ezt követően a szívjegyekben egy csodálatos elixír jelenik meg. A kompozíció a pézsma által érzéki és lágy, míg a tiszta, virágos jegyeknek, a fehér virágok és a narancsfa szirmainak köszönhetően üde és friss. Megnyugtató alapjegyek következnek. A friss bőr által füstösséget, a pacsulinak és fás jegyeknek köszönhetően balzsamos kényeztetést kapunk, melyek ellenállhatatlan módon zárják le a különleges illatot.
Az illat története
Gucci Premiére eau de parfum
A nőies illat megalkotását a 2010 -es cannes-i filmfesztiválon bemutatott Gucci Premiere couture kollekció csodálatos alkotásai ihlették. Ezt a fényűző, emelkedett hangulatot szerették volna palackba zárni az alkotók az illat által, mely pezsgőszínű, szépen formatervezett, fényűző csomagolást kapott. A divatház a gyönyörű és tehetséges Blake Lively-t választotta a parfüm népszerűsítő kampányához, mely tökéletes választásnak bizonyult. A szőke színésznő mai, modern személyiségében ott lapul a régi idők hollywoodi csillogása, mely csodálatos módon mutatkozott be a kampányban. Alas és Marcus Piggott fotósok Blake Lively-t hollywoodi-i dívaként örökítették meg a város fénykorát idéző kép és videóanyagokon.
Gucci márkáról
Guccio Gucci, a szegény firenzei kézműves fia 1889-ben indult Angliába, hogy szerencsét próbáljon . Londonban alkalmazta a Savoy Hotel , ahol életre szóló tapasztalatokat szerzett .Itt alakult ki a szép tárgyak iránti szeretete, amikor a gazdag vendégek poggyászait látta.Érezte, hogy neki ilyen holmikkal kell foglalkoznia…
Firenzébe visszatérve kitanulta a bőrműves szakmát, majd 1922-ben megnyitotta első üzletét. A hírnév nem váratott soká magára, és a cég terjeszkedni kezdett. Gucci fiai, Aldo, Ugo és Vasco apjukkal együtt dolgozta, és 1953-ban bekövetkezett halála után a hagyományokat őrizve folytatták a megkezdett művet. Jellegzetes stílusuk klasszikussá vált, és a Gucci nevet ismertté tették az egész világon.
Híres vásárlóik közé tartozott többek között Clark Gable, Marlene Dietrich, Maria Callas, Liz Taylor, Jack Nicholson. A hetvenes évektől az arisztokrácia és a filmvilág nagyjai állandó vevőkört biztosítottak. Ezeket az éveket a gyanakvás, neheztelés, és csalódottság légköre jellemezte, a vehemens olasz család nehezen tudott együtt dolgozni.
A 70-as években új ágazat, a Gucci Parfums-ból való részesedésért folytatott harc miatt gyakran torkolltak verekedésbe a családi tanácskozások, de bármennyire is hihetetlen: a cég tovább virágzott.Első illatuk 1974-ben jelent meg (Gucci No 1) ezt követően 3 évente új illattal álltak elő:
Gucci pour Homme, Eau de Gucci, Gucci No 3, Gucci Nonile, L'Arte di Gucci, Accenti, Envy, Envy for men…Döntő áttörést az 1990-es év hozott, amikor is Tom Ford, a tehetséges texasi fiatalember lett a fő tervező, aki egészen 2003-ig látta el ezt a feladatot.(Utódja az olasz Frida Giannini)
Ekkor születtek az igazán karakteres átütő erejű illatok, az Accenti és az Envy , a hűvös zöld folyadék, ami jelképes ellentéte a Guccik időnként dicstelen és forróvérű múltjának.Tom Ford olyan sztárokat is megnyert magának, mint Madonna, Brad Pitt, Demi Moore, Sharon Stone.
Illataik modernek, kihívóak, feledhetelenek , akár a mély fűszeres édes Rush-ra gondolunk, akár a száraz , meghökkentő Gucci eau de parfum-re vagy a virágos Flora-ra , de említhetnénk még a manapság annyira népszerű Oud-ot is.