Dsquared parfümök
A divatvilág leghíresebb ikrei, Dean és Dan Caten egyenesen Kanadából hódították meg a divatvilágot az 1990-es években, amikor székhelyüket Olaszországba áttéve a legnagyobb sztárokat kezdték el öltöztetni. Madonna, Rihanna, Beyonce és Justin Timberlake is bérletet váltott a Dsquared2 bemutatóira, a 2000-es években pedig már a legfelkapottabb márkának számítottak, olyannyira, hogy a pop királynője a 2001-es turnéján több, mint 150 Dsquared ruhát vonultatott fel. 2006-ban a legrangosabb Arany Tű díjat nyerték el, ezzel is csatlakozva a divatvilág legstílusosabb divatházai közé. A Dsquared2 alkotói sosem tagadták, hogy kanadai gyökereikből merítve alkották meg legendás kollekcióikat. Az erdő, a természet, a lélegzetelállító táj, minden, ami gyermekkorukra emlékeztette a testvérpárost, mind megjelentek a kulcsdarabokon.
She Wood, He Wood
Éppen ezért nem meglepő, hogy első illatpárosuk She Wood és He Wood néven jelent meg 2007-ben, stílusosan kanadai ősfákból faragott parfümös üvegben. Az illatok elképesztő sikere arra ösztönözte az alkotókat, hogy újabb és újabb verziókkal jelenjenek meg a piacon. Az ikonikus, semmivel össze nem keverhető Wood sorozatot azonban 2018-ban újratervezték. A két illat, amelyek a márka újragondolt parfümcsaládjának részei, tükrözik a márka érzéki és magabiztos vásárlóit. Az újraértelmezett illatokat két prominens parfümőrrel terveztették meg, akik modern és innovatív módon értelmezték újra a legstílusosabb összetevőt: a fákat.
Wood for Her, Wood for Him
A Wood for Her ultranőies és a Wood for Him férfias illata a fehér kőris és az ambroxan akkordon nyugszik. A Wood for Him a bergamott, a mandarin, a gyömbér és a kardamom jegyeit keverve jellegzetes, életerős és túláradó hatást kelt. A Wood for Her-ben a nőies illatért jázmint, magnóliát és málnalevelet kevertek, amely csábítást, személyiséget és bájt idéz elő. A fehér fák mindkét illat kulcsösszetevői, amelyek a "kanadai erdőket, az egészséges levegőt és a szabadság érzését hivatottak felidézni, amelyet csak ezekben a határtalan erdőkben tapasztalhatunk" - mondják a Caten fivérek. "Mindkettő erős, ellenálló és utánozhatatlan".
Az erdei szentélyekre tett utalások a csomagolást is áthatják. A kőrisből készült mágneses záróelem zárja le a csiszolt üvegpalackokat, míg Kanada legfelismerhetőbb szimbóluma - a vörös juharlevél - szerepel a dobozon. "Úgy döntöttünk, hogy az erdőn, a fán és a juharlevelen keresztül örökítjük meg és ünnepeljük hazánkat. Ez a márka DNS-ének egyik eleme." Bár Wood illatokat férfi és női illatra osztották, a Caten testvérek arra bátorítják fogyasztóikat, hogy nemtől függetlenül bármelyik illatot viseljék.
Want
2015 szeptemberében kerül a boltok polcaira a DSquared2 ház új illata, amely egy teljesen új fejezetet nyit a divatmárka kollekciójában. Az illat nők számára készült, és "semmi köze az általunk korábban készített férfi illatokhoz" - mondja Dan, utalva a korábbi illatpárok bevezetésére. A nőknek szánt új kiadás nem lett párosítva a férfiaknak szánt változattal. A Caten testvérek tisztában vannak azzal, hogy nem minden lány lányos, és nem szeretnék idealizálni a női szépséget. A Want parfüm azt a fajta női esszenciát képviseli, amely a nők gyengéd, harmonikus megjelenését emelik ki. Az illat keleties-virágos jegyeket sorakoztat fel, mandarin, gyömbér és rózsaszín bors akkordjaival nyit, amelyet damaszkuszi rózsa, heliotróppal és nerolival követ. Az alapot madagaszkári vanília, vanília abszolút és ibolyafa alkotja.
A 2016-os Pink Ginger változat a gourmand, púderes Want alapjai mellett pikáns és csípős gyömbért tartalmaz, fűszeres, energikus, incselkedő és kacér. A különleges kompozíció tele van kontrasztokkal, az ízek kaleidoszkópját kínálja, amely a legragyogóbb, szikrázó és fényes fűszeres, virágos átfordul a meleg, mély, gyengéd és rendkívül vaníliás aromákhoz. Az illat a rózsaszín gyömbér, a mandarin, a citrom, a rózsaszín bors és a mangosztán fúziójával nyit. A szívben a neroli, a damaszkuszi rózsa és a heliotróp virágos jegyei bontakoznak ki, míg az alapjegyek intenzív vaníliás jelleget hoznak a vanília abszolút és a madagaszkári vanília kombinációjaként, amelyet ibolyafa és ámbrafa támogat.
Green Wood, Red Wood
Az új Wood sorozat folytatásaként jelent meg a piacon 2019-ben a Green Wood és Red Wood, amelyek a kortárs DSQUARED² férfit és nőt képviseli: érzéki, magabiztos és karakteres. Ezen illatok főszereplői a szenvedélyből, a jó hangulatból és az új iránti törekvésekből élnek.
"Az illat egy érzéki élmény, amely mindent elmond rólad és a személyiségedről. Ez a legmegkülönböztetőbb és legintimebb elem, mert felismerhetővé és mássá tesz téged egy nem körülírható módon. Szeretünk úgy gondolni az új Wood illatunkra, mint egy különleges kiegészítőre, amely személyes és meghatározza a Dsquared2 stílusát és karakterét".- Dean és Dan Caten
Erős és összetett férfias illatjegyek dominálnak a Green Wood aromájában: a citrusok és a fűszerek élénk aspektusaival nyit, mielőtt fás, gyantás, pézsmás és aromás tónusokat fogadna. Csakúgy, ahogy a fa kérgei ölelik rétegenként egymást, úgy olvadnak össze a zöld, fás és aromás jegyek egymásba, amely később fás-aromás alapillattá lágyul, meglepően friss, élénkítő és pozitív nyitást kínál.
A Red Wood egy gyümölcsös és fás női illat, amelyet a rózsaszín bors, a licsi, a rózsa és a fák jegyei jellemeznek, kortárs szellemiségű, pezsgő és merész illat.
2021-ben a DSQUARED² Wood kollekcióhoz egy gendersemleges, uniszex 2 Wood kiadás is csatlakozott. A 2 Wood a „született Kanadában, készült Itáliában” koncepciót követi, a fák, citrusok és pézsma élénk, friss és energikus illata. A parfüm ötlete, valamint az üveg dizájnja a modern minimalizmus jegyében született. A frissítő citrusfélék, mint a citrom és a Primo Fiore citrom, fűszeres aromákkal keverednek a kompozíció csúcsán. A szív fás akkordokból áll, mint a vetiver, a cédrus és a ciprus. Növényi borostyán, pézsma és a Vulcanolide teszi teljessé az illatot.
Original Wood
Az új Original Wood 2022 elején jelent meg, amelyet modern, érzéki és kifinomult férfi parfümként hirdettek meg. Az Original Woodot a fa és az általa szimbolizált karakter ihlette - erős és megbízható, összetett, mégis egyedi szerkezetű. Az illatot erős, jellegzetes ibolyalevél akkorddal nyit. A kompozíció szíve a cédrus, a haiti vetiver és az ezüstfenyő fás jegyeit tartalmazza, míg az alapban a pézsma, a pacsuli és az ámbra mélységet adó jegyei találhatók. A jegyek közel állnak a tervezőpáros első férfi illatához, a 2007-es He Woodhoz. Az új kiadás erősebb koncentrációban és új, korszerű csomagolásban érkezik, minden üveg egyedi, fából készült kupakkal rendelkezik.
Figyelmébe ajánljuk további blog bejegyzéseinket parfümös témában
«Érd el a flow élményt, hogy hatékony legyél!A szerelem 3 alappillére»