Burberry Burberry (1996) eau de parfum - hölgyeknek Kifutó

(47 értékelés)
13

Kedvencek közé

Burberry Burberry (1996)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Kifutó

13

Kedvencek közé


(47 értékelés)

30 ml
eau de parfum

100 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Burberry - Burberry (1996)

Megjelenés éve: 1996 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-jázmin Összetétel: barack, körte, fekete ribizli, jázmin, vanilia, cédrus, musk
Megjelenés éve: 1996
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-jázmin
Összetétel: barack, körte, fekete ribizli, jázmin, vanilia, cédrus, musk

Burberry (1996) termék leírása

Burberry Woman vagy Burberry London for Woman nőies illat duó változata az úgynevezett Burberry. A Burberry nő egyszerű és bájos, imádja a városi életet, és élvezi a hosszú sétákat London utcáin. A parfüm csomagolása feltűnően minimalista design szerint készült. A kompozíció fejjegyei a zamatos és friss gyümölcsök, az őszibarack, a sárgabarack, a körte, és a hűvös fekete ribizli. A szívjegye fás-virágos, amelyben a tiszta jázmin finoman harmonizál a szantálfa és a moha jegyekkel. Alapjegye a pézsma, a cédrus és a vanília. A parfümöt 1995-ben alkotta meg Michel Almairac.

Burberry márkáról

A funkcionalitást és a hagyományokat kiválóan ötvöző Burberry céget 1856-ban alapította Thomas Burberry az Egyesült Királyságban. A cég védjegyének számító kockás anyagot, melyet először bélésanyagként alkalmaztak a ruházati termékeiken, az 1920-as évektől láthatjuk a népszerű divatház ruha kollekcióin és kiegészítőin. A múltban textilkészítéssel foglalkozó vállalatnál kezdetekben nem a divat, sokkal inkább a funkció játszotta a legfontosabb szerepet. Több termék gyártása mellett a keresletet ügyesen kiszolgáló, innovatív cég még a brit hadsereg számára is gyártott minőségi, funkcionális ruházatot. Később a kínálati paletta bővült: sí, motoros valamint repülősruházat, majd a sportos vonalakat követő kosztümjeik tették a divatcéget egyre népszerűbbé. Az 1950-es években a Burbbery divatházat az a megtiszteltetés érte, hogy a brit királyi család udvari beszállítója lett, biztosítva a márka pozícióját a legnagyobbak között.


A tradicionális angol cég első illata 1981-ben jelent meg, a Burberrys for Men férfiaknak készült. A sikeres kompozíciót követően a divatcégnek több mint 60 illata látott napvilágot. Romantikustól egészen a sportos vonalig, férfiaknak és hölgyeknek is széles palettán kínálnak szépen megkomponált illatokat. Minden illatkompozíció magán viseli a cég filozófiáját: kiváló minőség, letisztult formák, harmónia és persze a termékeken valamint a csomagolásokon is visszaköszönő Burberry kockák jellemzik napjainkig a nagymúltú divatház termékeit.

Mai garantált ajándékunk

ELIE SAAB gyönyörű neszesszer hölgyeknek vagy
YVES SAINT LAURENT kozmetikai táska utazáshoz uraknak!

loader
Facebook Instagram