Giorgio Armani My Way Parfum (utántöltő) parfum - hölgyeknek Újdonság

(4 értékelés)

Kedvencek közé

Giorgio Armani My Way Parfum (utántöltő)

parfum hölgyeknek

A PARFUM rendelkezik a legmagasabb illóolaj koncentrációval, melynek aránya 15-30%. Előnye, hogy nagyon kevés mennyiség is elég a használatakor, és akár 24 órán át is érezhető. Ez a legerősebb, de egyben a legdrágább illatszer is a piacon.

Újdonság

Kedvencek közé


(4 értékelés)

100 ml
parfum
43 170 Ft 431 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Giorgio Armani - My Way Parfum (utántöltő)

Megjelenés éve: 2023 Típus: parfum
Illatcsalád: virágos-fás-pézsma Összetétel: narancsvirág, keserűnarancs, bergamott, írisz pallida, tubarózsa, ambrette, mósusz, cédrus, vanília
Megjelenés éve: 2023
Típus: parfum
Illatcsalád: virágos-fás-pézsma
Összetétel: narancsvirág, keserűnarancs, bergamott, írisz pallida, tubarózsa, ambrette, mósusz, cédrus, vanília

Giorgio Armani márkáról

A stílus minden apró részletét ösztönösen érző, nagyformátumú Giorgio Armani 1934-ben született az észak-olaszországi Piacenzában. Munkásságának hatása a divatvilágára felbecsülhetetlen jelentőségű, kollekcióit az olasz divatházakra jellemző könnyed, kifinomult, testre szabott stílus és elegancia jellemzi.

Karrierje kezdetén Milánóban, az akkori piacvezető olasz La Rinascente áruházban kirakatrendezőként kezdett dolgozni, ahol tehetségének köszönhetően gyorsan haladt felfelé a ranglétrán. A becsvágyó és tehetséges Goiorgio Armani képezte magát, szakmai kapcsolatokat épített. Szakmai fejlődésének meghatározó állomása volt, amikor1964-ben Cerrutihoz szegődött, mint divattervező. A saját nevével fémjelzett Armani divatházat, mely napjainkig a világdivat meghatározó képviselője, 1975-ben alapította a saját bevallása szerint is munkamániás, magánéletében kissé szégyenlős divatikon.

Híres jelmondata, miszerint: "A stílus fontosabb, mint a divat" jellemzi leginkább az Armani divatházat. Fantasztikus minőség, stílus és időtállóság, mely körülveszi a divatház által kiadott ruházati termékeket, kiegészítőket, valamint a csodálatosan megkomponált illatkreációkat is. A legnevesebb parfümőrök közreműködésével csodálatos illatklasszikusok születtek a divatház égisze alatt az évtizedek során. Az 1982-ben elsőként megjelenő, sportosan elegáns, klasszikus virágillattal bíró Armani sikerét a későbbiekben számos illatklasszikus követte, melyek azóta is nők és férfiak millióinak kínálnak csodaszép illatkreációkat világszerte.

Mai garantált ajándékunk

LIMITÁLT KIADÁSÚ KÖNYVRITKASÁG!

loader
Facebook Instagram