Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.
Megjelenés éve: | 2005 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | pink bors, barack, jázmin, gránátalma, licsi, tea, tonka, musk |
Megjelenés éve: | 2005 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | pink bors, barack, jázmin, gránátalma, licsi, tea, tonka, musk |
Minőség, stílus, elegancia, csupa nagybetűvel. Ez jellemzi az olasz luxusmárkát a Guccit, mely egyike a világ legsikeresebb divatcégeinek. A társadalmi szerepvállalásban is jeleskedő toszkán gyökerű cég logója, az egybefonódó két G betű ismert a világ minden táján, méltóképpen képviselve az olasz stílust és eleganciát. Az impozáns divatház kínálatában a ruházati termékeken túl kiegészítőket és számtalan csodálatosan megkomponált illatkreációt is találunk.
Az Envy Me Gucci eau de toilette női illat egy igazán jól működő, trendi, csábító, virágos-zöld kompozíció pézsmás felütésekkel, mely amellett, hogy csábít, egyben eleganciát is sugároz. A harmonikus, kényeztető, ám mindenképpen figyelemfelkeltő illattal a készítők a fiatal, merész hölgyeket célozták meg, akik nem félnek személyiségüket megmutatni a világnak, mágikus illatfelhőbe burkolódzva keresik a figyelmet, vágynak rá.
Az illat összetétele
Az illat kezdésében a mangó, az őszibarack és az ananász gyümölcsös jegyeinek keveredése, valamint az ehhez kapcsolódó jázmin és bazsarózsa virágos akkordjai játszanak főszerepet. A hatásos kompozíciót a feketeribizli levelének friss illata és a rózsabors akkordjai színezik meg. A folytatásában is kapunk virágos jegyeket a rózsa, a bazsarózsa és a jázmin által, mely gyümölcsös jegyekkel egészül ki a licsi és a gránátalma akkordjaitól. Mesteri finomsággal ölelik át az elegyet a fehér tea tiszta és a pézsma érzéki jegyei. A lezárásban melegséget, mélységet és bársonyosságot kapunk a tíkfa, a szantálfa, a dohány, a pézsma valamint a tonkabab által.
Az illat története
Envy Me Gucci
A luxus divatház 2004-ben adta ki a fiatal, feltűnésre vágyó, stílusos hölgyeknek szánt trendi illatot, melyet a neves parfümőr Karine Dubreuil komponált meg. A mágikusan vonzó, mégis letisztult kompozíció irigylésre méltó magabiztossággal ruházza fel viselőjét, aki a csábítást mesteri fokon űzi a luxusillat által. Ezt az életérzést ragadta meg a neves divatfotós páros Mert Alas és Marcus Piggott, akik esztétikus, különleges hangulatú felvételekkel sikerre vitték a kampányt. Az illat arcának a csodaszép orosz topmodellt Hana Soukupova-t választották. Hana igéző szépsége, letisztult eleganciával párosul, így csodálatosan testesíti meg a fiatal hölgyeknek szánt üzenetet.
Guccio Gucci, a szegény firenzei kézműves fia 1889-ben indult Angliába, hogy szerencsét próbáljon . Londonban alkalmazta a Savoy Hotel , ahol életre szóló tapasztalatokat szerzett .Itt alakult ki a szép tárgyak iránti szeretete, amikor a gazdag vendégek poggyászait látta.Érezte, hogy neki ilyen holmikkal kell foglalkoznia…
Firenzébe visszatérve kitanulta a bőrműves szakmát, majd 1922-ben megnyitotta első üzletét. A hírnév nem váratott soká magára, és a cég terjeszkedni kezdett. Gucci fiai, Aldo, Ugo és Vasco apjukkal együtt dolgozta, és 1953-ban bekövetkezett halála után a hagyományokat őrizve folytatták a megkezdett művet. Jellegzetes stílusuk klasszikussá vált, és a Gucci nevet ismertté tették az egész világon.
Híres vásárlóik közé tartozott többek között Clark Gable, Marlene Dietrich, Maria Callas, Liz Taylor, Jack Nicholson. A hetvenes évektől az arisztokrácia és a filmvilág nagyjai állandó vevőkört biztosítottak. Ezeket az éveket a gyanakvás, neheztelés, és csalódottság légköre jellemezte, a vehemens olasz család nehezen tudott együtt dolgozni.
A 70-as években új ágazat, a Gucci Parfums-ból való részesedésért folytatott harc miatt gyakran torkolltak verekedésbe a családi tanácskozások, de bármennyire is hihetetlen: a cég tovább virágzott.Első illatuk 1974-ben jelent meg (Gucci No 1) ezt követően 3 évente új illattal álltak elő:
Gucci pour Homme, Eau de Gucci, Gucci No 3, Gucci Nonile, L'Arte di Gucci, Accenti, Envy, Envy for men…Döntő áttörést az 1990-es év hozott, amikor is Tom Ford, a tehetséges texasi fiatalember lett a fő tervező, aki egészen 2003-ig látta el ezt a feladatot.(Utódja az olasz Frida Giannini)
Ekkor születtek az igazán karakteres átütő erejű illatok, az Accenti és az Envy , a hűvös zöld folyadék, ami jelképes ellentéte a Guccik időnként dicstelen és forróvérű múltjának.Tom Ford olyan sztárokat is megnyert magának, mint Madonna, Brad Pitt, Demi Moore, Sharon Stone.
Illataik modernek, kihívóak, feledhetelenek , akár a mély fűszeres édes Rush-ra gondolunk, akár a száraz , meghökkentő Gucci eau de parfum-re vagy a virágos Flora-ra , de említhetnénk még a manapság annyira népszerű Oud-ot is.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)