Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
A csomagot előreláthatólag megkapja A kiszállítás jelenleg hosszabb időt vesz igénybe!
Következő kiszállítás: 2024.09.27. (péntek)
Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!
Megjelenés éve: | 2015 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos | Összetétel: | citrusfélék, jázmin, rózsa, tubarózsa, gardénia, |
Megjelenés éve: | 2015 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos |
Összetétel: | citrusfélék, jázmin, rózsa, tubarózsa, gardénia, |
A nagy múltra visszatekintő, francia luxusmárka, az igen széles termékpalettát felsorakoztató Hermés az illatszeripar és konfekció ruházat tervezésén túl leginkább bőráruk, és órák forgalmazásával foglalkozik. A német, protestáns Hermés család 1828-ban telepedett le Párizsban. A kreatív, ambiciózus família eleinte nyergeket, kantárokat és lószerszámokat késztett, kiszolgálva a felsőbb és a feltörekvő társadalmi rétegeket. A kreativitást és a minőséget mutatja, hogy Thierry Hermés-nek, a család fejének a termékei az 1855-ös párizsi világkiállításon I. díjat nyertek.
Az igazi áttörést az 1914-es esztendő hozta: az alapító unokái, Adolphe és Émile-Maurice, termékeik elkészítéséhez előszőr használtak cipzárt Franciaországban. A Hermés cég első ruhadarabja egy cipzárral ellátott golf kabát volt, mely nagy sikert aratott. Innen már nem volt megállás, 1929-ben bemutatják a divatház első női kollekcióját Párizsban.
Első parfümjük az Eau d’Hermés 1951-ben jelent meg. Napjainkra közel 20 illat került az üzletekbe, Hermés márkanévvel ellátva. Az illatok egytől egyik letisztultak és kifinomultak, az időtlen elegancia érzésével ölelik körül viselőjüket.
A Hermés a francia divatvilág egyik legjelentősebb szereplője. A napjainkra évi több mint 2,5 milliárd eurós nyereséget jegyző divatcég meghatározó gazdasági szereplője az ágazatnak.