Lancôme Hypnose Eau Fraiche (Cologne) eau de toilette - uraknak Kifutó Limitált kiadás

(9 értékelés)
4

Kedvencek közé

Lancôme Hypnose Eau Fraiche (Cologne)

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó Limitált kiadás

4

Kedvencek közé


(9 értékelés)

75 ml
eau de toilette

75 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

+ Ajándék
29 170 Ft 388 Ft / ml

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Lancôme - Hypnose Eau Fraiche (Cologne)

Megjelenés éve: 2009 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-fougere Összetétel: bergamot, narancs, levendula, citrom, koriander, petitgrain
Megjelenés éve: 2009
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-fougere
Összetétel: bergamot, narancs, levendula, citrom, koriander, petitgrain

Lancôme márkáról

Az egyik legjobban csengő név a szépségiparban a francia kozmetikai cég a Lancome Paris, amelyet Armand Petitjean, a Coty egykori alkalmazottja álmodott meg 1935-ben. Az elnevezést a Le Château de Lancosme kastély romjai és az azt kőrül ölelő, elragadóan szép rózsák látványa ihlette.

Az első siker gyorsan érkezett, a kozmetikai cég az 1935-ös brüsszeli világkiállításon már 5 illatot dobott piacra és az évek során a kínálatot egyéb bőrápoló és kozmetikai termékkel egészítette ki.

A kiváló minőség, valamint a nagy gondossággal kiválasztott, gyönyörű hölgyek a kampányokban, egyre népszerűbbé tették a neves francia céget. Az 1970-es években a Lancome termékek reklámfotóin legsűrűbben a szépséges Nancy Dutiel volt látható, aki a cég arcaként és szóvivő is tevékenykedett az amerikai piacon. 1982 végén Dutielt Isabella Rossellini váltotta Lancome arcaként, a karizmatikus, szép színésznő, egyedi vonásait egészen 1996-ig csodálhattuk a termékeken. Érdekesség, hogy a tehetséges színésznő, nem csupán reklámozta, de aktívan részt is vett a Lancome kozmetikai vállalat egyik legikonikusabb illatának a Tresor-nak a kifejlesztésében.

A Trésor egy keleties, enyhén fűszeres, virágos illat nőknek, dinamikus borostyán és gyümölcsös, elsősorban őszi és sárgabarack felütésekkel. Sophia Grojsman gyönyörű alkotása 1990-ben jelent meg és a Tresor napjainkig a világ egyik legkeresettebb illatkompozíciója, melyet a későbbiekben a szintén csodaszép és tehetséges Penelope Cruz népszerűsített. A Tresor számtalan hangulatban éledt újjá az idők során,

Egy másik illatklasszikus Juliette Binoche, a különleges szépségű, francia színésznő által népszerűsített 1995-ben kiadott Poeme. A Poeme szintén egy virágos- borostyános, gazdag női illat. Jacques Cavallier gyönyörű alkotásában, a nyitányban virágos, gyümölcsös és zöld jegyek jelentkeznek be. A szívzóna gazdag virágesőt és némi bőrös aromát, míg a lezárás a vanília, a narancsvirág, a borostyán, az érzéki pézsma és cédrus aromáit kínálja.

Az egyik legnépszerű illata a neves kozmetikai cégnek, a gyönyörű mosolyú, amerikai színésznő által népszerűsítettLa Vie Est Belle.

A virágos, gyümölcsös illatkülönlegesség 2012-ben került a polcokra és Olivier Polge, Dominique Ropion és Anne Flipo parfümőrök álmait testesíti meg. A könnyed kompozíció kezdésében a fekete ribizli és a körte, a szívzónában a virágos jegyek tűnnek fel. A lezárásban az édes praliné és a vanília, valamint a pacsuli és a tonkabab ad izgalmas, melegséget adó felütéseket a kompozícióhoz Az illat egyfajta életszemlélet kínál használóinak, Julia Roberts csodás mosolyával, a kis dolgokban való öröm teljes megélésére buzdítja a hölgyeket.

A fiatal hölgyeket célozza mega az amerikai színész és énekesnő Zendaya által reklámozott igen sikeres, friss, nőies és lágy illat az Idole, mely az önmegvalósításra, büszkeségre, személyiségünk felvállalására buzdít.

Az új j La Vie est Belle kampány egyesítette a korábbi kampányok múzsáit, akik szívesen vettek részt a női szépség és erő közös ünneplésében. Lily Collins, Amanda Seyfried, Emma Chamberlain és a két új múzsa Aya Nakamura és Hoyeon után 2024-ben a Lancome Joy Sunday nigériai származású amerikai színésznőt nevezte ki a márka globális nagykövetévé, aki büszkén csatlakozott az exkluzív, nemes célokat képviselő hölgykoszorúhoz.

 

 

Mai garantált ajándékunk

ELIE SAAB gyönyörű neszesszer hölgyeknek vagy
YVES SAINT LAURENT kozmetikai táska utazáshoz uraknak!

loader
Facebook Instagram