Nishane

Különleges színfolt a parfümgyártásban a keleti és a nyugati irányzatokat ötvöző isztambuli parfümmárka a Nishane. A színes és gazdag török kultúra jegyeit hordozó céget Mert Güzel és Murat Katran alapította 2012-ben. A két ambiciózus fiatalember szenvedélyes szerelmese a titokzatos illatoknak és Isztambul városának, annak gazdag történelmi örökségének, szépségének. A Nishane az első és egyetlen isztambuli székhelyű niche parfümmárka, illatalkotásait a merészség, az egyediség és a minőség jellemzi.

A részletgazdag tervezést és a kidolgozást a több civilizáción átívelő hagyományok ihlették, melyek összekapcsolása a mai kozmopolita gondolkodásmóddal örömteljes kihívás az alkotóknak. Vallják, hogy egy jól kiválasztott illat nem csupán kellemes közérzetet biztosít és jó benyomást kelt, többre is képes. Képes értékes visszaemlékezéseket és megvilágosító érzéseket kelteni viselőjükben és viselőjük környezetében. A Nishane szó jelentése, szimbólum.

Az alkotópáros, több neves parfümőr bevonásával számos illat gyűjteményt jegyez. Az érzéki élményt nyújtó, művészeti értéket képviselő kollekciókat egy-egy érzés-hangulat köré építik fel, melyek közül a miniatűr illatkompozíciókból álló Prestise kollekció, a Rumi kollekció és a Shadow Play kollekció a legismertebbek. 

loader
Facebook Instagram