Paco Rabanne 1 Million Privé eau de parfum - uraknak

(96 értékelés)
43

Kedvencek közé

Paco Rabanne 1 Million Privé

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

43

Kedvencek közé


(96 értékelés)

50 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Paco Rabanne - 1 Million Privé

Megjelenés éve: 2016 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ámbrás-fás Összetétel: vérnarancs, fahéj, dohány, mirrha, tonka, pacsuli
Megjelenés éve: 2016
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ámbrás-fás
Összetétel: vérnarancs, fahéj, dohány, mirrha, tonka, pacsuli

1 Million Privé termék leírása

A spanyol származású divattervező, akit Paco Rabbane néven ismer a világ, 1934-ben, San Sebastianban született. Gyermekéveinek egy részét Párizsban töltötte, így az egyébként is nyitott designer már ifjú korában erős francia hatásokat, irányzatokat ismert meg a divattervezés területén. Különleges, minőségi kollekcióit és illatkreációit is egyedi, kissé furcsa és megfoghatatlan, csak a divatcég munkáira jellemző hangulat lengi át. Paco Rabbane innovatív alkotásaiért évtizedek óta rajong a szakma és a vásárlóközönség egyaránt.
A Paco Rabanne 1 Million Privé Eau de Parfum férfiillattal a divatház egy igazán különleges, csillogó, fás illatot kínál a férfiak számára. A pompás, aranyszínben csillogó csomagolásban megjelenő, kontrasztokra épülő kompozíció az extravagáns, magabiztos, a feltünést és a luxust kedvelő elegáns férfiak fényűző illata.

Az illat összetétele
A fűszeres fahéj és a frissítő vérnarancs izgalmas fúziójával indít a kompozíció. A szívjegyben ez a kezdés egy férfias kombinációval, a mirha gyantával dúsított akkordjaival és a vízipipa dohányos jegyeivel ér össze. Érzéki, balzsamos és meleg hatások zárják a csábító elixírt a pacsuli és a tonkabab jellegzetes aromái által.

Az illat története
A Christophe Raynaud parfümőr által jegyzett Paco Rabanne 1 Million Privé Eau de Parfum és az illat női változata, a Lady Million Privé 2016 nyarán került az üzletekbe. A korábbi kollekció egy mélyebb, bársonyosabb, kissé sötétebb változata azonnal nagy sikert aratott a vásárlók körében. A két sikeres modell Hana Jirickova és Sean O'Pry lett a dinamikus, elegáns, fekete-fehér és arany színvilágban fényképezett és forgatott reklámkampány két főszereplője.

Paco Rabanne márkáról

Paco Rabanne, a spanyol gyökerekkel bíró tehetséges divattervező, a francia divat „fenegyereke”. Diákéveit Párizsban töltötte, így a könnyed francia sikk, a párizsi impulzusok nagyban befolyásolták ízlésvilágát, világképét, az egyébként építészként végzett, nyitott fiatalembernek. 

Paco Rabanne karrierje kezdetén nagynevű divatházak részére ékszereket tervezett, melyekkel korán elismerést szerzett a divatszakmán belül. Saját cégét 1966-ban alapította, mely kiemelt figyelmet kapott papírból és műanyagból készült, megosztó kreációnak köszönhetően. Az évek során a Paco Rabanne divatház „megszelídült”, és a divatvilág teljes értékű szereplőjévé vált. Az innovatív divattervező sokoldalúságát, művészi kifejező erejét filmekben, színházi és balettelőadások jelmezeivel is bizonyította. Alkotásait olyan híres bálványok viselték, mint Elizabeth Taylor, Audrey Hepburn vagy Brigette Bardot. Napjaink nagy csillaga, Lady Gaga választása is egy izgalmas Paco Rabanne kreációjára esett a 2011-es MTV Europe Music Awards-on.

Első híres illata, a csábító Paco Rabanne Black XS, a vágyról és az intenzív szexualitásról szólt. Ennek későbbi változata a Black XS L'Excès. Elhíresült alkotása a 1 Million férfiillat, amely óriási médiamegjelenést kapott. melyet női párja, a gyémántként ragyogó a Lady Million követett. Invictus, Olympéa, Ultraviolet, Pour Elle… mind-mind az egyediség, az önbizalom és a csábítás esszenciái.

Mai garantált ajándékunk

ELIE SAAB gyönyörű neszesszer hölgyeknek vagy
YVES SAINT LAURENT kozmetikai táska utazáshoz uraknak!

loader
Facebook Instagram