Playboy VIP eau de toilette - uraknak
9

Kedvencek közé

(14 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: Hétfőre, ha pénteken 15h-ig rendel a raktáron lévő termékeink közül! (érdeklődjön telefonon)

Playboy VIP

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

9

Kedvencek közé


(14 értékelés)

60 ml
eau de toilette

60 ml (doboz nélkül)
eau de toilette

mi az a doboz nélkül?

+ Ajándék
5 270 Ft 87 Ft / ml

Ez nem teszter, hanem original termék papírdoboz nélkül. Egyes termékeinket
a szállítássorán a papírdoboz deformálódik, ezért doboz nélkül forgalmazzuk. Természetesen a termék üvege sértetlen,.
Kizárólag esztétikaila okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron. A 30 napos csere - és visszavásárlási garancia itt is él!

Ez nem teszter, hanem original termék papírdoboz nélkül. Egyes termékeinket
a szállítássorán a papírdoboz deformálódik, ezért doboz nélkül forgalmazzuk. Természetesen a termék üvege sértetlen,.
Kizárólag esztétikaila okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron. A 30 napos csere - és visszavásárlási garancia itt is él!


Szállítási határidőA csomagot megkapja: Hétfőre, ha pénteken 15h-ig rendel a raktáron lévő termékeink közül! (érdeklődjön telefonon) További fontos részletek a visszaigazoló levélben!

Parfüm jellemzői - Playboy - VIP

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de toilette
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de toilette
 

Playboy márkáról

Playboy, a komplex életérzés 1953 óta

Kétségtelenül a világ egyik legismertebb márkája a csokornyakkendős nyúl logóval fémjelzett Playboy. Az első, 1953-ban, a csodás Marilyn Monroe képével illusztrált magazin kiadása óta a márka ismertsége cseppet sem csökkent. Az eredetileg férfiaknak szánt igényes, erotikus férfimagazinból egy komplett életérzést magába foglaló kiadvány és komoly ehhez kapcsolódó üzletág lett.

A mindenki által ismert nyúl logó a vidámságra, a játékosságra és nem utolsó sorban, cseppet sem visszafogott módon a szexualitásra utal. Hugh Heffner birodalma egyre nőtt, a termékpaletta pedig kiszélesedett. A Playboy életérzés ezzel párhuzamosan meghódította a világot, a cég által forgalmazott ruházati és egyéb más kiegészítők pedig egyre kelendőbbé váltak.

Az első férfiaknak szánt illat 2008-ban került az üzletek polcaira és 2010-től már a hölgyeknek is készített parfümöket a tabudöntögető vállalkozás. A kiváló ár képzésnek és a marketingmunkának, valamint a COTY céggel való gyümölcsöző együttműködésnek köszönhetően az izgalmas, és csábító kompozíciók hamar teret nyertek maguknak a piacon.

Bár az internet széleskörű elterjedésének köszönhetően a magazin eladási száma visszaesett, a Playboy birodalom más termékcsoportjai, így például a kiegészítők, azon belül az illatkompozíciók eladási száma továbbra is nyereséget hoz a vállalatnak.

Az első Playboy illat megjelenése óta közel 50 férfi és női kompozíció került kiadásra, melyeket a cégre jellemző nyuszis logó díszít. A kínálat változatos, gyorsan reagál az új trendekre, melyhez kiváló segítséget nyújt tehetséges saját és egy –egy új illat kifejlesztésére felkért parfümőrök sora.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram