Szállítási és fizetési információk
1. Szállítási módok és árak
Szállítási idő: 1-3 munkanap
Szállítási díjaink MPL futárszolgálattal:
Szállítási díjaink GLS futárszolgálattal:
Banki utalással vagy bankkártyás fizetéssel | |
---|---|
Csomagautomata | |
1 199 Ft | |
Posta, MOL és COOP pont, Media Markt | |
1 299 Ft | |
Házhoz szállítás | |
1 599 Ft |
Szállítási díjaink GLS futárszolgálattal:
Banki utalással, vagy bankkártyás fizetéssel | |
---|---|
GLS csomagautomata | |
1 199 Ft | |
GLS átvételi pont | |
1 299 Ft | |
Házhoz szállítás | |
1 599 Ft |
Utánvételi díjunk egységesen: 499 Ft |
---|
Az MPL szállítási költsége tartalmazza:
- Házhoz szállítást, a csomag feladását követő munkanapon,
- Sikertelen első kiszállítás esetén, következő munkanapon újabb szállítást 08-17h közt,
- Sikertelen második kézbesítés esetén, 10 munkanapid megőrzik csomagját sikertelen kézbesítése után,
- Online nyomon követést ide kattintva érhető el,
- Ügyfélszolgálat: 061-767-8272 - (H-P: 8.00-17.00),
- Folyamatos e-mail (és sms) értesítések,
A GLS szállítási költség tartalmazza:
- Házhoz szállítást, a csomag feladását követő munkanapon,
- Sikertelen első kiszállítás esetén, még kétszer megismétlik a kiszállítást 08-17h közt,
- Online nyomon követést ide kattintva érhető el,
- Ügyfélszolgálat: 061-802-0265 - (H-P: 7.00-20.00),
- Folyamatos e-mail (és/vagy sms) értesítések,
- tájékoztató a kézbesítés várható idejéről a futár telefonszámával,
- címzett online módosíthatja a szállítás napját, helyét,
- esti kézbesítés (17-20h között) GLS depóvárosokban,
- csomag átirányítható több mint 600 GLS CsomagPontba vagy CsomagAutomatába,
Töltse le a GLS mobil-applikácioját ide kattintva
2. Fizetési információk
Rendelése leadása közben választhat fizetési módot, a következő 3 féléből:
Utánvétellel a helyszínen:
Amennyiben az utánvételi módon választja, a fizetés az MPL futárnál, a postahivatalban vagy a MOL kúton történik.
Fizethet készpénzben vagy bankkártyájával a csomag átvételekor.
Banki átutalással:
Rendelése beérkezése után számlaszámunkat, automata levél formájában kapja meg.
Számlaszámunkat itt is megtalálhatja. Amint megérkezett az átutalt összeg, termékét csomagoljuk és indítjuk.
Bankkártyával:
Egyre több vásárlónk választja ezt a kényelmes fizetési módot. Rendelése leadása végén átirányítunk egy biztonságos banki felületre,
ahol kártyája használatával fizethet. Áruházunk a CIB BANK-al áll szerződésben!
Bankkártyás fizetésről bővebben itt olvashat (12-es pont)
3. Szállítással kapcsolatos előnyök és hasznos információk:
Szállítási határidőnk 1- 3 munkanap, a rendelési naptól számítva.
(Megrendeléseink 98%-át a megrendeléstől számított 1 - 3 munkanap alatt teljesítjük.)
Egyes esetekben ez a szállítási idő kitolódhat (pl: sikertelen árubeszerzés)
1. MPL futárszolgálat
Nem tudja egész nap a futárt várni? - Érthető!
Rendelése leadásánál válasszon átvételi pontot: Posta, COOP, MOL pont illetve csomagautomata
Átvételi pontok előnyei:
- Nem kell várnia az MPL futárt egész nap, Posta, COOP, MOL pont illetve csomagautomata választása esetén,
- 5 munkanapig átveheti a csomagját a választott ponton,
- Nem kötelező megadni privát címet, ha nem szeretné ezt másokkal tudatni,
- Ajándékozás esetén a meglepetés nem marad el, mert az ajándékozott nem tud a csomagról.
2. GLS futárszolgálat
Nem tudja egész nap a futárt várni? - Érthető!
Rendelése leadásánál válasszon átvételi pontot: GLS csomagpont
Rugalmas átvétel előnyei:
- Nem kell várnia az GLS futárt egész nap GLS csomagpont választása esetén,
- 5 munkanapig átveheti a csomagját a választott GLS csomagponton,
- Nem kötelező megadni privát címet, ha nem szeretné ezt másokkal tudatni,
- Ajándékozás esetén a meglepetés nem marad el, mert az ajándékozott nem tud a csomagról.
4. Sikertelen kiszállítás esetén:
Mi van akkor, ha nem tudod átvenni a küldeményt a kiszállítás során?
1,MPL futárszolgálat esetén:
Csomagja azonosítóját a feladás napján, az MPL e-mail formájában elküldi Önnek.
Sikertelen első kiszállítás esetén csomagját, a következő munkanap újra kiszállítják.
Sikertelen második kiszállítás esetén, csomagja letétbe kerül (általában) a megadott címhez legközelebbi posta hivatalba.
A Magyar Posta rendszerében, (ezen az oldalon) követheti nyomon csomagja útját, vagy megnézheti hol veheti át a küldeményt. (erre Önnek, 5munkanapja van)
Probléma vagy segítség esetén, hívja a 06-1-767-8272-s MPL ügyfélszolgálat vonalát 08-17h között.
Mi is segítünk, a 0620 987 8786-os telefonszámon, 08-18h között. (írhat is nekünk: info@ parfum.hu)
2, GLS futárszolgálat esetén:
Csomagja azonosítóját a feladás napján, a GLS e-mail formájában továbbítja Önnek.
Sikertelen első kiszállítás eseténcsomagját, a harmadik illetve a feladást követő ötödik munkanapon újra kiszállítják.
A GLS rendszerében követheti nyomon csomagja útját, és változtathat csomagja kiszállítási címén: (ezen az oldalon)
Probléma, vagy segítség esetén hívja, a 06-1-802-0265-s GLS ügyfélszolgálat vonalát 08-20h között.
Mi is segítünk, a 0620 987 8786-os telefonszámon, 08-18h között. (írhat is nekünk: info@ parfum.hu)
Kérdése van? 0620 987 8786 (H-P 08-18) vagy info@parfum.hu