Trussardi Uomo After Shave uraknak

(0 értékelés)
1

Kedvencek közé

Trussardi Uomo After Shave

uraknak

1

Kedvencek közé


(0 értékelés)


Termék jellemzői - Trussardi - Uomo After Shave

Megjelenés éve: 2011  
Illatcsalád: fás-fougere Összetétel: galbanum, sz.dió, muskátli, ibolya, zsálya, pacsuli, bőr
Megjelenés éve: 2011
 
Illatcsalád: fás-fougere
Összetétel: galbanum, sz.dió, muskátli, ibolya, zsálya, pacsuli, bőr

Trussardi márkáról

 1910-ben alapította meg Dante Trussardi kesztyűkészítő mester családi vállalkozását Bergamóban. A család a kezdetektől adott a minőségre, a finom, kidolgozott kesztyűk hamar híressé váltak. 1973-ban Nicola, Dante Trussardi unokaöccse saját védjegyet alkotott a márka számára – a dinamizmus szimbólumát láttatja a gyors és elegáns agárban. Kezdetben táskákat, bőröndöket és egyéb, kisebb bőrárúkat gyártottak.

 A Trussardi első boltja 1976-ban nyílt meg Milánóban, első nőikonfekció-kollekcióját 1983-ban mutatta be, a Scalaban. A különös vagy különleges helyszínválasztás egyébként is jellemző az olasz kreátorra – tartott bemutatót a legnagyobb székesegyház a Duomo előtt is.
 A modern érzékiség - Jellemzi egyszerűen az amerikai sajtó Trussardit. Stílusa maga a fény szeretetének megjelenése. Szín és formaválasztását a tömör, lényegre törő szimbólumok ihletik. Az anyagokban így egyszerre van jelen a természetesség, a csábítás – és ellentéte a józanság. És ez a kettőség ugyan úgy jellemző a Trussardi parfümjeire is.
 A Trussardi Jeans, Python, Silk, Inside parfümök, melyek a Trussardi legnépszerűbb illatai ugyanazt a titokzatosságot és különlegességet képviselik, mint a divatház ruhái.

Mai garantált ajándékunk

ELIE SAAB gyönyörű neszesszer hölgyeknek vagy
YVES SAINT LAURENT kozmetikai táska utazáshoz uraknak!

loader
Facebook Instagram