Michael Kors Wonderlust Eau Fresh eau de toilette - hölgyeknek
4

Kedvencek közé

(16 értékelés)

Michael Kors Wonderlust Eau Fresh

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

4

Kedvencek közé


(16 értékelés)

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.


Parfüm jellemzői - Michael Kors - Wonderlust Eau Fresh

Megjelenés éve: 2018 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: pomelo, zöld alma, bergamott, arab jázmin, bazsarózsa, gyöngyvirág, pézsma, fás jegyek, szantálfa
Megjelenés éve: 2018
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: pomelo, zöld alma, bergamott, arab jázmin, bazsarózsa, gyöngyvirág, pézsma, fás jegyek, szantálfa

Michael Kors márkáról

 

Michael Kors

 

Kétségtelen, hogy napjaink egyik legnépszerűbb divattervezője, az amerikai designer Michael Kors, aki az 1981-ben bemutatott első kollekciójának debütálása óta sikeresen hódította meg a világ divatpiacát.

A kozmopolita életstílus, a modernség és az elegancia jelenik meg a magas minőségű ruházati termékeket és luxuskiegészítőket kínáló Michael Kors divatház kollekcióiban.

A társadalmi szerepvállalásban és a jótékonysági ügyek mellett elkötelezett vállalat víziója az igényes, trendi, globális és kozmopolita divatirány elterjesztése. A korábbi márkanagykövetet, a gyönyörű, amerikai modellt Kendall Jenner-t, aki a New York elött tisztelgő ikonikus reklámkampány főszereplője volt, 2024-ben a Kim Da-hyun, a fiatal dél-koreai énekes, rapper és színésznő váltotta.

Az első Michael Kors illat a Michael for women 2001-ben került az üzletek polcaira. Egyike a legnépszerűbb Kors illatoknak a Very Hollywood, mely egy csillogó -virágos illat hölgyek számára. A 2009-ben induló kompozíció nyitányában a málna, a mandarin és a bergamott jegyei dominálnak, míg a szívzónában virágos jegyekkel találkozunk. A gardénia, az illatos jázmin, az ylang-ylang szép harmóniája a lezárásban a borostyán, a tölgymoha és a vetiver akkordjaival válik eggyé. Az ikonikus kampány, mely Carmen Kass és Noah Mills modellek főszereplésével, a neves sztárfényképész Mario Testino közreműködésével készült, nagy sikert aratott. A videoban Lady Gaga „The Fame” című dala csendült fel.

Napjainkra a Michael Kors divatház több, mint 60 illatkompozíciót jegyez. 2024-ben került piacra a Michael Kors Pour Femme and Pour Homme illatpár, mely megjelenését követően azonnal sikert aratott.  A Miamiban forgatott, Irina Shayk és Jon Kortajarena főszereplésével készült, szépen fényképezett kampányfilm leginkább a luxust, és az érzékiséget helyezi előtérbe.

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram