Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Megjelenés éve: | 2020 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | aromás-friss | Összetétel: | lime, abszint, ozonikus jegyek, feketebors, cédrus, ámbra |
Megjelenés éve: | 2020 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | aromás-friss |
Összetétel: | lime, abszint, ozonikus jegyek, feketebors, cédrus, ámbra |
Coach, avagy New York lüktető energiái palackba zárva
Az ízig-vérig amerikai Coach, a kezdetektől, egészen pontosan 1941-től bőrtermékek gyártásával foglalkozik. A világhírű vállalat fő profilja napjainkban is ez. A manhattani, akkoriban Gail Manufacturing Company néven ismert, több bőrművesből álló vállalkozás akkor kezdett szárnyalni, amikor a kiváló üzleti érzékkel és anyagismerettel rendelkező Miles és Lillian Cahn csatlakozott a céghez.
Az 1960-as évekre, a megfizethető áron kínált, szép, marhabőrből készült designer táskáival, valamint a tehetséges tervező Bonnie Cashin bevonásával, a vállalat az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb kézitáska tervezőjévé és eladójává vált. Az 1980-as évek közepén az akkor már Coach márkanéven működő cég, a Sara Lee Corporation irányítása alatt tovább terjeszkedett, ekkor már New York-on kívül is.
A napjainkra több száz üzlettel rendelkező Coach 2007-ben a szépségiparban is letette a névjegyét, amikor piacra került a Coach, az első női illat, mely a kalandvágy és az új impulzusok iránti kíváncsiság érzéséből merített ihletet.
2016-ban újra megalkotásra került a Coach, a virágos illat, mely Juliette Karagueuzoglou és Anne Flipo alkotása merőben más aspektusból közelíti meg az eredeti üzenetet. Az új változatban kézzelfoghatóan nagyobb hangsúlyt kapott a természetesség és az eredetiség.
A fiatal, különleges szépségű,Chloë Grace Moretz színésznőre esett a választás a reklámkampányban, aki fiatalos energiáival, modernségével és önazonosságával hitelesen ad arcot a lüktető nagyváros New York sajátos hangulatának és az eredeti üzenetnek is. A trendi illat indításban a málnalevél, a körte és a rózsaszín bors zamatos és friss jegyei, míg a szívjegyben a törökrózsa, a gardénia és a ciklámen virágos jegyei dominálnak. A lezárásban a velúr, a pézsma, a kasmír és a szantálfa vonzó akkordjai érvényesüknek.
Napjainkra a modern, fiatalos és lendületes kollekciókat bemutató divatcég közel 40 különböző hangulatú illatot jegyez, melyek egy része női és férfi változatban is elérhető.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)