Guy Laroche

Napjainkra is meghatározó helyet foglal el a világdivatban a francia gyökerekkel bíró, Párizsban alapított Guy Laroche divatház, melyhez saját nevét adta 1957-ben a tehetséges fiatal designer.

Az élénk, vibráló színek és a bátor, kissé formabontó vonalak használata jellemezte már első, női haute couture kollekcióját is, mely két évvel később egy igen sikeres prêt-à-porter-kollekcióval egészült ki. Az 1966-os év nagy dobása egy igen jelentős férfiruha kollekció bemutatása volt. A kiváló stílusérzékkel rendelkező tervező sikerét jól mutatja, hogy az 1989-ben bekövetkezett halálakor 250 üzlettel rendelkezett világszerte.

A Guy Laroche divatház első illatkompozícióját 1966-ban alkotta meg Josephine Catapano parfümőr közreműködésével. A legendás Fidji megújult változata azóta is igen keresett. Reklámkampányára az akkoriban a világ egyik legfoglalkoztatottabb topmodelljét Linda Evangelista-t kérték fel az alkotók.

A későbbiekben több, nőknek és férfiaknak szánt illatot készített a divatház, mely közül kiemelkedik a férfiaknak szánt Drakkar illatcsalád.

A többek között a Francia Köztársaság Becsületrendjével is kitüntetett sokoldalú tervező halála után a cég több tulajdonváltáson ment keresztül, jelenleg a cég Société Bic vállalat tulajdonában van és a remekül irányított cég kiválóan működik.

A Guy Laroche cég napjainkra is számos sikeres illatot jegyez, melyek a neves kozmetikai céggel a L'Oreal-al karöltve készülnek.

loader
Facebook Instagram