Faconnable

Jean Goldberg nevéhez köthető az 1950-es alapítású Façonnable divatcég létrejötte, mely a kezdetekben kis szabóműhelyként működött. A nizzai szabóság alkotásai, köszönhetően a ragyogó színeknek és az elragadó francia könnyedségnek, a francia Riviéra semmihez sem hasonlítható energiáit hordozzák.

A szépen szabott kreációkkal teli üzlet egyhamar a cannes-i filmfesztiválra látogató sztárok egyik kedvenc butikjává vált. Hollywood-i sztárok és a Cote d'Azur-ra érkező felső tízezer tagjai adták egymásnak a kilincset az egyre népszerűbb szabóságban. Az 1958-as esztendő átütő sikert hozott, ebben az évben kapta meg Goldberg vállalata a felkérést, hogy tervezze meg a filmfesztivál egyenszmokingjait. 1961-ben fia Albert vette át az irányítást és az elegáns Façonnable nevet adta a vállalkozásnak, mely napjainkig jól cseng a divat világban. A hetvenes évek a Franciaországon belüli terjeszkedésről szóltak, sorra nyíltak az elegáns üzletek Saint-Tropez-tól Párizsig. A napjainkra a tengerentúlon is üzletekkel rendelkező cég jelenleg a Nordstrom tulajdonát képezi.

A gazdaságilag stabil vállalkozás 1994-ben új kihívást keresve megalkotta első illatát, a Façonnable Eau de Toilette for man férfiillatot. A klasszikus megjelenésben kínált, fémdobozba zárt illat az időtlen elegancia és a férfias energiák szépen megalkotott fúziója.

Napjainkra tíz felett van a cég által kiadott illatkompozíciók száma, melyek megalkotásában olyan neves parfümőrök működtek közre, mint Nathalie Lorson vagy akár Karine Dubreuil-Sereni. 

 

loader
Facebook Instagram