Liu•Jo

Liu Joe, a női szerepvállalás olasz nagykövete
 

Az 1995-ben Capri szigetén alapított olasz divattervező ház a Liu Joe, megalapításakor fontos és nemes küldetést vállalt. Termékein keresztül kívánta és kívánja támogatni a nők önkifejezését, a nők szerepvállalását és egyúttal ünnepelni a szépségüket.

Egy ambiciózus olasz testvérpár, Marco és Vanni Marchi nevéhez köthető a népszerű divatcég, melynek elnevezése is igen személyes, hiszen két becenév ötvözete. A „Jo” becenevet Marco Marchi akkori barátnője adta az alapítónak, míg a házikedvence „Liu” névre hallgatott.

Ügyes és igen hatásos üzletpolitikai lépésnek bizonyult a három fő termékvonal megalkotása, mely egy nő mindenre kiterjedő öltözködési igényét elégíti ki a mindennapokban. A Black Label, a Gold Label valamint a Blue Denim Label termékcsalád, az irodai, az esti és a szabadidős programokra nyújt széles választékban stílusos darabokat.

A szabad önkifejezés egyik szószólójaként aposztrofált Liu Joe első illatkompozíciója 2014-ben került az üzletek polcaira.  A Liu Jo Eau de Parfum egy gyümölcsös illat hölgyek számára. A Scent of Liu Jo már egy másik, sikeres, virágos jegyekkel tűzdelt, gyümölcsös illat nőknek. A 2015-ben megjelent kompozíció indításában az ibolyalevél, a citrom és a kardamom dominál, míg a szívzónában a gyöngyvirág, a füge és a jázmin akkordjai csendülnek fel. A lezárást a szantálfa, a pézsma és a borostyán melegséget adó jegyei adják.

Napjainkra közel 20 nőies és fiatalos Liu Jo illatkompozíciót élvezhetünk. A sikeres divatház kampányaiban olyan népszerű modellek és színésznők is feltűnnek, mint Jasmine Tookes és Karlie Kloss, de Dree Hemingway amerikai színésznő és Kate Moss, az ikonikus topmodell is egy-egy fotósorozat erejéig látható a Liu Jo kampányokban.

 

 

loader
Facebook Instagram