Tom Tailor parfümök

Tom Tailor

Az 1962-es hamburgi alapítású Tom Tailor divatcég értékesítési stratégiája az általa preferált, a kényelmes, laza életmódhoz kapcsolódó ruházati termékek, cipők, kiegészítők és parfümök készítésén, forgalmazásán alapszik. A cég ruházati termékei, függetlenül attól, hogy a termékpaletta tartalmaz klasszikus vonalú, elegáns termékeket is, az éppen aktuális trendek figyelembe vétele mellett egyszerű, kényelmes, a mindennapokban könnyen és praktikusan viselhető darabok. Esztétikusak, jó minőségű alapanyagokból készülnek, azonban nem próbálnak többnek látszani, mint kényelmes, laza viseletnek a mindennapok rohanásában.

A világ minden táján jelen lévő német alapítású vállalat első Tom Tailor márkanév alatt futó illata 2006-ban került az üzletekbe.  A szépen megkomponált egyszerű, de hatásos összetételű Bodytalk Woman EDT virágos-gyümölcsös illatával azonnal Németország egyik legkedveltebb illatává vált. A később megjelenő, mindkét nemet és több korosztályt is megszólító, a mindennapokban jól viselhető illatok szintén nagy sikert arattak. A legfiatalabb generáció külön figyelmet kapott az illatportfólió kialakításánál. Őket célozza meg a Tom Tailor New Experience illat, mely a merész, a kihívásokkal bátran szembenéző fiataloknak szól, akik bármilyen, az életben eléjük kerülő akadályt könnyen átugranak.

A divatcég népszerűsége napjainkig töretlen, a világ minden táján érdekeltséggel bíró divatmárka az ágazaton belül az egyik legstabilabb gazdasági szereplő.  

loader
Facebook Instagram