Coach Coach Blue eau de toilette - uraknak

(8 értékelés)
2

Kedvencek közé

Coach Coach Blue

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

2

Kedvencek közé


(8 értékelés)

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

+ Ajándék
15 870 Ft 158 Ft / ml

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Coach - Coach Blue

Megjelenés éve: 2020 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-friss Összetétel: lime, abszint, ozonikus jegyek, feketebors, cédrus, ámbra
Megjelenés éve: 2020
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-friss
Összetétel: lime, abszint, ozonikus jegyek, feketebors, cédrus, ámbra

Coach márkáról

Coach, avagy New York lüktető energiái palackba zárva

Az ízig-vérig amerikai Coach, a kezdetektől, egészen pontosan 1941-től bőrtermékek gyártásával foglalkozik. A világhírű vállalat fő profilja napjainkban is ez. A manhattani, akkoriban Gail Manufacturing Company néven ismert, több bőrművesből álló vállalkozás akkor kezdett szárnyalni, amikor a kiváló üzleti érzékkel és anyagismerettel rendelkező Miles és Lillian Cahn csatlakozott a céghez.

Az 1960-as évekre, a megfizethető áron kínált, szép, marhabőrből készült designer táskáival, valamint a tehetséges tervező Bonnie Cashin bevonásával, a vállalat az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb kézitáska tervezőjévé és eladójává vált. Az 1980-as évek közepén az akkor már Coach márkanéven működő cég, a Sara Lee Corporation irányítása alatt tovább terjeszkedett, ekkor már New York-on kívül is.

A napjainkra több száz üzlettel rendelkező Coach 2007-ben a szépségiparban is letette a névjegyét, amikor piacra került a Coach, az első női illat, mely a kalandvágy és az új impulzusok iránti kíváncsiság érzéséből merített ihletet.

2016-ban újra megalkotásra került a Coach, a virágos illat, mely Juliette Karagueuzoglou és Anne Flipo alkotása merőben más aspektusból közelíti meg az eredeti üzenetet. Az új változatban kézzelfoghatóan nagyobb hangsúlyt kapott a természetesség és az eredetiség.  

A fiatal, különleges szépségű,Chloë Grace Moretz színésznőre esett a választás a reklámkampányban, aki fiatalos energiáival, modernségével és önazonosságával hitelesen ad arcot a lüktető nagyváros New York sajátos hangulatának és az eredeti üzenetnek is. A trendi illat indításban a málnalevél, a körte és a rózsaszín bors zamatos és friss jegyei, míg a szívjegyben a török​​rózsa, a gardénia és a ciklámen virágos jegyei dominálnak. A lezárásban a velúr, a pézsma, a kasmír és a szantálfa vonzó akkordjai érvényesüknek.

Napjainkra a modern, fiatalos és lendületes kollekciókat bemutató divatcég közel 40 különböző hangulatú illatot jegyez, melyek egy része női és férfi változatban is elérhető.

 

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram