Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2018 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-fás-pézsma | Összetétel: | ananász, pink bors, rózsa, rózsa, gardénia, jázmin, hedione, vanília, szantál, pacsuli, mósusz |
Megjelenés éve: | 2018 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos-fás-pézsma |
Összetétel: | ananász, pink bors, rózsa, rózsa, gardénia, jázmin, hedione, vanília, szantál, pacsuli, mósusz |
Coach, avagy New York lüktető energiái palackba zárva
Az ízig-vérig amerikai Coach, a kezdetektől, egészen pontosan 1941-től bőrtermékek gyártásával foglalkozik. A világhírű vállalat fő profilja napjainkban is ez. A manhattani, akkoriban Gail Manufacturing Company néven ismert, több bőrművesből álló vállalkozás akkor kezdett szárnyalni, amikor a kiváló üzleti érzékkel és anyagismerettel rendelkező Miles és Lillian Cahn csatlakozott a céghez.
Az 1960-as évekre, a megfizethető áron kínált, szép, marhabőrből készült designer táskáival, valamint a tehetséges tervező Bonnie Cashin bevonásával, a vállalat az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb kézitáska tervezőjévé és eladójává vált. Az 1980-as évek közepén az akkor már Coach márkanéven működő cég, a Sara Lee Corporation irányítása alatt tovább terjeszkedett, ekkor már New York-on kívül is.
A napjainkra több száz üzlettel rendelkező Coach 2007-ben a szépségiparban is letette a névjegyét, amikor piacra került a Coach, az első női illat, mely a kalandvágy és az új impulzusok iránti kíváncsiság érzéséből merített ihletet.
2016-ban újra megalkotásra került a Coach, a virágos illat, mely Juliette Karagueuzoglou és Anne Flipo alkotása merőben más aspektusból közelíti meg az eredeti üzenetet. Az új változatban kézzelfoghatóan nagyobb hangsúlyt kapott a természetesség és az eredetiség.
A fiatal, különleges szépségű,Chloë Grace Moretz színésznőre esett a választás a reklámkampányban, aki fiatalos energiáival, modernségével és önazonosságával hitelesen ad arcot a lüktető nagyváros New York sajátos hangulatának és az eredeti üzenetnek is. A trendi illat indításban a málnalevél, a körte és a rózsaszín bors zamatos és friss jegyei, míg a szívjegyben a törökrózsa, a gardénia és a ciklámen virágos jegyei dominálnak. A lezárásban a velúr, a pézsma, a kasmír és a szantálfa vonzó akkordjai érvényesüknek.
Napjainkra a modern, fiatalos és lendületes kollekciókat bemutató divatcég közel 40 különböző hangulatú illatot jegyez, melyek egy része női és férfi változatban is elérhető.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)