Liu•Jo Scent of Liu.Jo eau de toilette - hölgyeknek

Kedvencek közé

(5 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap

Liu•Jo Scent of Liu.Jo

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kedvencek közé


(5 értékelés)

75 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

+ Ajándék
15 070 Ft 200 Ft / ml


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap További fontos részletek a visszaigazoló levélben!

Parfüm jellemzői - Liu•Jo - Scent of Liu.Jo

Megjelenés éve: 2015 Típus: eau de toilette
Megjelenés éve: 2015
Típus: eau de toilette
 

Liu•Jo márkáról

Liu Joe, a női szerepvállalás olasz nagykövete
 

Az 1995-ben Capri szigetén alapított olasz divattervező ház a Liu Joe, megalapításakor fontos és nemes küldetést vállalt. Termékein keresztül kívánta és kívánja támogatni a nők önkifejezését, a nők szerepvállalását és egyúttal ünnepelni a szépségüket.

Egy ambiciózus olasz testvérpár, Marco és Vanni Marchi nevéhez köthető a népszerű divatcég, melynek elnevezése is igen személyes, hiszen két becenév ötvözete. A „Jo” becenevet Marco Marchi akkori barátnője adta az alapítónak, míg a házikedvence „Liu” névre hallgatott.

Ügyes és igen hatásos üzletpolitikai lépésnek bizonyult a három fő termékvonal megalkotása, mely egy nő mindenre kiterjedő öltözködési igényét elégíti ki a mindennapokban. A Black Label, a Gold Label valamint a Blue Denim Label termékcsalád, az irodai, az esti és a szabadidős programokra nyújt széles választékban stílusos darabokat.

A szabad önkifejezés egyik szószólójaként aposztrofált Liu Joe első illatkompozíciója 2014-ben került az üzletek polcaira.  A Liu Jo Eau de Parfum egy gyümölcsös illat hölgyek számára. A Scent of Liu Jo már egy másik, sikeres, virágos jegyekkel tűzdelt, gyümölcsös illat nőknek. A 2015-ben megjelent kompozíció indításában az ibolyalevél, a citrom és a kardamom dominál, míg a szívzónában a gyöngyvirág, a füge és a jázmin akkordjai csendülnek fel. A lezárást a szantálfa, a pézsma és a borostyán melegséget adó jegyei adják.

Napjainkra közel 20 nőies és fiatalos Liu Jo illatkompozíciót élvezhetünk. A sikeres divatház kampányaiban olyan népszerű modellek és színésznők is feltűnnek, mint Jasmine Tookes és Karlie Kloss, de Dree Hemingway amerikai színésznő és Kate Moss, az ikonikus topmodell is egy-egy fotósorozat erejéig látható a Liu Jo kampányokban.

 

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram