Acqua Di Parma Colonia Club eau de cologne - unisex Niche

(53 értékelés)
18

Kedvencek közé

Acqua Di Parma Colonia Club

eau de cologne unisex

EDC (Eau de cologne - magyarul kölni víz): 3-5% illatanyagot tartalmazó, rendkívül könnyű, többnyire frissítő hatású (általában valamilyen citrusféle, illetve levendula, rozmaring, kakukkfű, narancslevél, valamint jázmin kivonatát tartalmazó) parfüm. Tartóssága kb. 2-6 óra.

Niche

18

Kedvencek közé


(53 értékelés)

100 ml
eau de cologne
+ Ajándék
40 170 Ft 401 Ft / ml

180 ml
eau de cologne
+ Ajándék
50 970 Ft 283 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Acqua Di Parma - Colonia Club

Megjelenés éve: 2015 Típus: eau de cologne
Illatcsalád: fás-aromás Összetétel: menta, citrom, mandarin, levendula, muskátli, bergamott, vetiver, mósusz, szürkeámbra
Megjelenés éve: 2015
Típus: eau de cologne
Illatcsalád: fás-aromás
Összetétel: menta, citrom, mandarin, levendula, muskátli, bergamott, vetiver, mósusz, szürkeámbra

Acqua Di Parma márkáról

Az Acqua di Parma története 1916-ig nyúlik vissza: Olaszország egyik legfényesebb városában, a Gonzaga-dinasztia udvarában, ahol egykor Giuseppe Verdi megírta nemzetegyesítő indulóit, a festői Szicíliában megalakult az Acqua di Parma parfümház.
 Akkoriban Németországból érkező erős, igen tömény parfümök uralták az európai piacot, és az Acqua di Parma bemutatkozó illata, a maga friss, mediterrán, citrusos illatvilágával igazi felüdülést jelentett. Az olasz parfümház a ’30-as, ’40-es, ’50-es években érte virágkorát, amikor is Hollywood szinte valamennyi sztárja az Acqua di Parma elkötelezett vevői közé tartozott, így Cary Grant, Lara Turner vagy Audrey Hepburn.

 A változás szele a ’60-as években kezdte éreztetni hatását, amikor a nagyobb divatházak piacra dobták első parfümjeiket, és az
Acqua di Parma elvesztette egyeduralkodó pozícióját. Sokáig nem lehetett hallani a pármai cégről, mígnem 1993-ban három olasz üzletember összefogott, hogy megmentsék Itália egyik legtradicionálisabb márkanevét, és új életet leheltek az Acqua di Parmaba. 1998-ban megnyílt a parfümház első saját üzlete Milánó egyik legelőkelőbb utcájában, és mára már a világ minden részén megtalálhatóak, az Acqua di Parma üzletei.

A vállalat ma már az LVMH divatholding tulajdonában van, de kijelentették, hogy az Acqua di Parma soha nem fog a divat színpadára lépni, hanem csak és kizárólag parfümöket készítenek, így akarnak hűek maradni, a cég közel 100 éves hagyományaihoz.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram