Acqua Di Parma Leather (eau de parfum) eau de parfum - unisex Niche
2

Kedvencek közé

(0 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap

Acqua Di Parma Leather (eau de parfum)

eau de parfum unisex

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Niche

2

Kedvencek közé


(0 értékelés)

100 ml
eau de parfum
+ Ajándék
57 470 Ft 574 Ft / ml

100 ml teszter
eau de parfum

180 ml
eau de parfum
+ Ajándék
68 370 Ft 379 Ft / ml

Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap További fontos részletek a visszaigazoló levélben!

Parfüm jellemzői - Acqua Di Parma - Leather (eau de parfum)

Megjelenés éve: 2019 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: bőrös Összetétel: málna, narancs, citrom, rózsa, lonc, kakukkfű, bőr, guajakfa, cédrus
Megjelenés éve: 2019
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: bőrös
Összetétel: málna, narancs, citrom, rózsa, lonc, kakukkfű, bőr, guajakfa, cédrus

Acqua Di Parma márkáról

Az Acqua di Parma története 1916-ig nyúlik vissza: Olaszország egyik legfényesebb városában, a Gonzaga-dinasztia udvarában, ahol egykor Giuseppe Verdi megírta nemzetegyesítő indulóit, a festői Szicíliában megalakult az Acqua di Parma parfümház.
 Akkoriban Németországból érkező erős, igen tömény parfümök uralták az európai piacot, és az Acqua di Parma bemutatkozó illata, a maga friss, mediterrán, citrusos illatvilágával igazi felüdülést jelentett. Az olasz parfümház a ’30-as, ’40-es, ’50-es években érte virágkorát, amikor is Hollywood szinte valamennyi sztárja az Acqua di Parma elkötelezett vevői közé tartozott, így Cary Grant, Lara Turner vagy Audrey Hepburn.

 A változás szele a ’60-as években kezdte éreztetni hatását, amikor a nagyobb divatházak piacra dobták első parfümjeiket, és az
Acqua di Parma elvesztette egyeduralkodó pozícióját. Sokáig nem lehetett hallani a pármai cégről, mígnem 1993-ban három olasz üzletember összefogott, hogy megmentsék Itália egyik legtradicionálisabb márkanevét, és új életet leheltek az Acqua di Parmaba. 1998-ban megnyílt a parfümház első saját üzlete Milánó egyik legelőkelőbb utcájában, és mára már a világ minden részén megtalálhatóak, az Acqua di Parma üzletei.

A vállalat ma már az LVMH divatholding tulajdonában van, de kijelentették, hogy az Acqua di Parma soha nem fog a divat színpadára lépni, hanem csak és kizárólag parfümöket készítenek, így akarnak hűek maradni, a cég közel 100 éves hagyományaihoz.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram