Aigner Aigner Black eau de parfum - hölgyeknek

Kedvencek közé

(5 értékelés)

Aigner Aigner Black

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Kedvencek közé


(5 értékelés)

30 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Aigner - Aigner Black

Megjelenés éve: 2004 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: citrus-aromás Összetétel: szantál, mandarin, yuzu, bergamot, vanília
Megjelenés éve: 2004
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: citrus-aromás
Összetétel: szantál, mandarin, yuzu, bergamot, vanília

Aigner márkáról

 

Aigner- Budapestről a világhírnév felé

Kevesen tudják, hogy a világhírű Aigner luxus kiegészítők gyártásával foglalkozó cég alapítója Etienne Aigner Magyarországon, Budapesten látta meg a napvilágot 1904-ben. A később Párizsban élő és alkotó fiatalember könyvkötőként kezdett el munkálkodni, de kreativitása hamar utat tört és kiváló anyagismeretének köszönhetően fokozatosan áttért a könyvkötészetről magas minőségű bőr táskák és övek készítésére. Az 1949-ben alapított vállalkozás megrendelői között már akkor olyan neves divatcégek voltak, mint a világhírű Christian Dior luxus divatház.

Aigner 1949-ben New Yorkba költözött és egyedi, kézműves bőrtárgyait saját otthonából kezdte el értékesíteni. A Mandy névre keresztelt portékákat már a divatcég későbbi, az A betűvel és a patkóval (mely a lovak iránti kötődésre utal) kiegészülve, védjegyévé váló, egyedi, sötétvörös színben készítette el.

A jelenleg Münchenben, Németországban működő kereskedőház 1959-re megnyitotta első bemutatótermét az 5th Avenue-n. A tervező a bőrt innovatív módon kombinálta más anyagokkal, termékei elkészítéséhez bátran, számos egyéb természetes anyagokat is felhasználva, új stílust teremtett. A vállalkozás egyre sikeresebbé vált és a hetvenes években már más kiegészítők is bevezetésre kerültek. A selyemsálak, a ruházati termékek, az órák és az ékszerek mellett illatkompozíciókkal is bővült a termékpaletta.

Az első férfiillatot 1975-ben mutatták be. Az Etienne Aigner Nº1, az Aigner fűszeres-bőrös illata nagy sikert hozott. A későbbiekben is a bőrös jegyek markánsan jellemezték az Aigner által megalkotott illatokat. 2011 azonban változást hozott ebben a trendben. Az ekkor megjelenő Revolutionary egy modernebb, citrusos-aromás-fás kompozíció, melynek fő üzenete az önbizalom és az önmegvalósítás, valamint a pozitív életszemlélet fontossága. Az Aigner forradalmi parfümjének kezdésében az olasz mandarin, a lédús narancs és korianderlevél aromái dominálnak. A szívjegyben a tiszta levendula, a guatemalai kardamom és a narancsvirág aromás árnyalatai varázsolják el az illat viselőjét és annak környezetét.  A klasszikus alapjegyek fúziója, a szantálfa, a vetiver és a tölgymoha elegáns, megnyugtató elegye szép lezárást ad.

A világ minden táján jelenlévő Aigner divatház fő profilját továbbra is a magas minőségű, elegáns bőráruk adják, de az illatkompozícióik sikerét jól mutatja, hogy napjainkra közel 60 sikeresillatot jegyez a nagy múltú vállalkozás.

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram