Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2004 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | citrus-aromás | Összetétel: | szantál, mandarin, yuzu, bergamot, vanília |
Megjelenés éve: | 2004 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | citrus-aromás |
Összetétel: | szantál, mandarin, yuzu, bergamot, vanília |
Aigner- Budapestről a világhírnév felé
Kevesen tudják, hogy a világhírű Aigner luxus kiegészítők gyártásával foglalkozó cég alapítója Etienne Aigner Magyarországon, Budapesten látta meg a napvilágot 1904-ben. A később Párizsban élő és alkotó fiatalember könyvkötőként kezdett el munkálkodni, de kreativitása hamar utat tört és kiváló anyagismeretének köszönhetően fokozatosan áttért a könyvkötészetről magas minőségű bőr táskák és övek készítésére. Az 1949-ben alapított vállalkozás megrendelői között már akkor olyan neves divatcégek voltak, mint a világhírű Christian Dior luxus divatház.
Aigner 1949-ben New Yorkba költözött és egyedi, kézműves bőrtárgyait saját otthonából kezdte el értékesíteni. A Mandy névre keresztelt portékákat már a divatcég későbbi, az A betűvel és a patkóval (mely a lovak iránti kötődésre utal) kiegészülve, védjegyévé váló, egyedi, sötétvörös színben készítette el.
A jelenleg Münchenben, Németországban működő kereskedőház 1959-re megnyitotta első bemutatótermét az 5th Avenue-n. A tervező a bőrt innovatív módon kombinálta más anyagokkal, termékei elkészítéséhez bátran, számos egyéb természetes anyagokat is felhasználva, új stílust teremtett. A vállalkozás egyre sikeresebbé vált és a hetvenes években már más kiegészítők is bevezetésre kerültek. A selyemsálak, a ruházati termékek, az órák és az ékszerek mellett illatkompozíciókkal is bővült a termékpaletta.
Az első férfiillatot 1975-ben mutatták be. Az Etienne Aigner Nº1, az Aigner fűszeres-bőrös illata nagy sikert hozott. A későbbiekben is a bőrös jegyek markánsan jellemezték az Aigner által megalkotott illatokat. 2011 azonban változást hozott ebben a trendben. Az ekkor megjelenő Revolutionary egy modernebb, citrusos-aromás-fás kompozíció, melynek fő üzenete az önbizalom és az önmegvalósítás, valamint a pozitív életszemlélet fontossága. Az Aigner forradalmi parfümjének kezdésében az olasz mandarin, a lédús narancs és korianderlevél aromái dominálnak. A szívjegyben a tiszta levendula, a guatemalai kardamom és a narancsvirág aromás árnyalatai varázsolják el az illat viselőjét és annak környezetét. A klasszikus alapjegyek fúziója, a szantálfa, a vetiver és a tölgymoha elegáns, megnyugtató elegye szép lezárást ad.
A világ minden táján jelenlévő Aigner divatház fő profilját továbbra is a magas minőségű, elegáns bőráruk adják, de az illatkompozícióik sikerét jól mutatja, hogy napjainkra közel 60 sikeresillatot jegyez a nagy múltú vállalkozás.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)