Antonio Puig Agua Brava eau de cologne - uraknak Kifutó
3

Kedvencek közé

(2 értékelés)

Antonio Puig Agua Brava

eau de cologne uraknak

EDC (Eau de cologne - magyarul kölni víz): 3-5% illatanyagot tartalmazó, rendkívül könnyű, többnyire frissítő hatású (általában valamilyen citrusféle, illetve levendula, rozmaring, kakukkfű, narancslevél, valamint jázmin kivonatát tartalmazó) parfüm. Tartóssága kb. 2-6 óra.

Kifutó

3

Kedvencek közé


(2 értékelés)

100 ml
eau de cologne

Parfüm jellemzői - Antonio Puig - Agua Brava

Megjelenés éve: 1968 Típus: eau de cologne
Illatcsalád: fás-ciprusos Összetétel: levendula, boróka, zsálya, citrom, babérlevél, szegfűszeg, kakukkfű, tölgymoha, vetiver, bőr, szantálfa
Megjelenés éve: 1968
Típus: eau de cologne
Illatcsalád: fás-ciprusos
Összetétel: levendula, boróka, zsálya, citrom, babérlevél, szegfűszeg, kakukkfű, tölgymoha, vetiver, bőr, szantálfa

Antonio Puig márkáról

Antonio Puig, avagy családi vállalkozás mesterfokon

Az Antonio Puig kozmetikai cég egy 100 százalékban családi tulajdonban lévő vállalkozás, mely 1914-es alapítása óta igen nagy utat járt be. A névadó Antonio Puig akkoriban még saját otthonában készítette el termékeit. A vállalkozáshoz, mely Barcelonához köthető, hamarosan csatlakozott négy fia is.

1940 fordulópontot hozott a cég életében, amikor piacra került a klasszikus sikeres férfiillat, az Agua Lavanda Puig. A sikeres kompozíció a levendula, a rozmaring és a bergamott jegyeivel indít. A szívjegyben a muskátli és a szerecsendió izgalmas kombinációban forr össze. A lezárásban a finom tölgymoha, a tiszta cédrus, a pézsma, valamint a melegséget adó tonkabab van jelen.

A hatvanas években az elhivatott családi vállalkozás új üzleti utak keresésére kezdett el koncentrálni. A cég jövőbeni terjeszkedésének kulcsát a termékek minőségének javításában, illetve a megjelenés esztétikai javításában látták.

Hamarosan megkezdődött egy szoros együttműködés Paco Rabanne céggel, majd parfümgyárat alapítottak a franciaországi Chartres-ben. Később Carolina Herrera is az ügyfelek között szerepelt, akinek kollekcióihoz illatkompozíciókat alkottak meg. A recept bevált, a partnerek száma kibővült és napjainkra közel 50 alkotás született meg a barcelonai vállalkozás szárnyai alatt. A márkaépítő cég a legnevesebb parfümőrök közreműködésével illatot alkotott meg a Nina Ricci-nek, de ügyfelei között szerepel a neves színész Antonio Banderas is. A híres énekeső Shakira is igénybe vette a márkaépítő vállalkozás szolgálatait, több az énekesnőhöz köthető termékcsaládot ők fejlesztették ki.

2009-ben gazdasági együttműködést kötöttek a neves divatcéggel a Valentinoval és mindeközben folytatták a márkaépítő, egyénre szabott illatok megalkotását. Ugyanebben az évben a vállalat Puig-ra változtatta a nevét.  

A hatalmasra duzzadt, több mint 4400 dolgozót foglalkoztató Puig vállalkozás 150 országban értékesíti termékeit, és ezek közül 26-ban közvetlen jelen is van. Az innovatív üzleti szemléletnek, az elhivatott munkának és a jó gazdasági döntéseknek köszönhetően a kis családi vállalkozás Spanyolország és Dél-Amerika piacvezető szépészeti vállalatává nőtte ki magát.

 

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram