Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Megjelenés éve: | 1982 | ||
---|---|---|---|
Illatcsalád: | fás-aromás | Összetétel: | bergamot, citrom, grapefruit, ciklámen, szegfű, bőr, dohány |
Megjelenés éve: | 1982 |
---|---|
Illatcsalád: | fás-aromás |
Összetétel: | bergamot, citrom, grapefruit, ciklámen, szegfű, bőr, dohány |
Antonio Puig, avagy családi vállalkozás mesterfokon
Az Antonio Puig kozmetikai cég egy 100 százalékban családi tulajdonban lévő vállalkozás, mely 1914-es alapítása óta igen nagy utat járt be. A névadó Antonio Puig akkoriban még saját otthonában készítette el termékeit. A vállalkozáshoz, mely Barcelonához köthető, hamarosan csatlakozott négy fia is.
1940 fordulópontot hozott a cég életében, amikor piacra került a klasszikus sikeres férfiillat, az Agua Lavanda Puig. A sikeres kompozíció a levendula, a rozmaring és a bergamott jegyeivel indít. A szívjegyben a muskátli és a szerecsendió izgalmas kombinációban forr össze. A lezárásban a finom tölgymoha, a tiszta cédrus, a pézsma, valamint a melegséget adó tonkabab van jelen.
A hatvanas években az elhivatott családi vállalkozás új üzleti utak keresésére kezdett el koncentrálni. A cég jövőbeni terjeszkedésének kulcsát a termékek minőségének javításában, illetve a megjelenés esztétikai javításában látták.
Hamarosan megkezdődött egy szoros együttműködés Paco Rabanne céggel, majd parfümgyárat alapítottak a franciaországi Chartres-ben. Később Carolina Herrera is az ügyfelek között szerepelt, akinek kollekcióihoz illatkompozíciókat alkottak meg. A recept bevált, a partnerek száma kibővült és napjainkra közel 50 alkotás született meg a barcelonai vállalkozás szárnyai alatt. A márkaépítő cég a legnevesebb parfümőrök közreműködésével illatot alkotott meg a Nina Ricci-nek, de ügyfelei között szerepel a neves színész Antonio Banderas is. A híres énekeső Shakira is igénybe vette a márkaépítő vállalkozás szolgálatait, több az énekesnőhöz köthető termékcsaládot ők fejlesztették ki.
2009-ben gazdasági együttműködést kötöttek a neves divatcéggel a Valentinoval és mindeközben folytatták a márkaépítő, egyénre szabott illatok megalkotását. Ugyanebben az évben a vállalat Puig-ra változtatta a nevét.
A hatalmasra duzzadt, több mint 4400 dolgozót foglalkoztató Puig vállalkozás 150 országban értékesíti termékeit, és ezek közül 26-ban közvetlen jelen is van. Az innovatív üzleti szemléletnek, az elhivatott munkának és a jó gazdasági döntéseknek köszönhetően a kis családi vállalkozás Spanyolország és Dél-Amerika piacvezető szépészeti vállalatává nőtte ki magát.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)