Azzaro Chrome Limited Edition (2014) eau de toilette - uraknak Limitált kiadás
1

Kedvencek közé

(0 értékelés)

Azzaro Chrome Limited Edition (2014)

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Limitált kiadás

1

Kedvencek közé


(0 értékelés)

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Parfüm jellemzői - Azzaro - Chrome Limited Edition (2014)

Megjelenés éve: 2014 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-friss Összetétel: bergamott, grapefruit, gyömbér, ózon, tea, vízi jázmin, maté, ámbra, pézsma
Megjelenés éve: 2014
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-friss
Összetétel: bergamott, grapefruit, gyömbér, ózon, tea, vízi jázmin, maté, ámbra, pézsma

Azzaro márkáról

Loris Azzaro olasz szülők gyermekeként Tunéziában látta meg a napvilágot 1933-ban. A Tuniszban olasz és francia nyelvet oktató törekvő fiatal később felesége társaságában Párizsba költözött. A szerelem komoly inspirációt hozott számára, Michelle-re múzsaként tekintett és szép kiegészítőket kezdett tervezni számára. Jellegzetes, kivágott körökkel megalkotott ruhakölteményeivel először 1968-ban lépett a kifutóra a saját formavilággal, jó esztétikai érzékkel bíró designer. Ezt követően az Azzaro divatház pályájának íve magasan ívelt felfelé.

1975-ben kiadták első illatkreációjukat, a Couture-t, amelyet az akkor népszerű divatirányzatok ihlettek. Az 1978-as év újabb sikert hozott, megjelent a divatcég egyik legnagyobb klasszikusa, a Pour Homme. A karizmatikus, férfias illatot saját személyisége ihlette. A könnyű, friss, mediterrán Eau Belle kiadását követően 1996-ban piacra került az Azzaro divatház máig legnépszerűbb parfümje a Chrome, melyet számos szépen megkomponált női és férfi illat követett.

„ Az élet egy soha véget nem érő nyár…”- vallja a sokoldalú és termékeny tervező, aki művészetével, egyedi stílusával napjainkig számos időtálló ruha és illatkreációval inspirálja, kényezteti a világot.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram