Benetton United Dreams Live Free eau de toilette - hölgyeknek

Kedvencek közé

(0 értékelés)

Benetton United Dreams Live Free

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kedvencek közé


(0 értékelés)

80 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Parfüm jellemzői - Benetton - United Dreams Live Free

Megjelenés éve: 2014 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: friss Összetétel: tea, bergamott, zöldalma, yuzu, kardamom, narancsvirág, ciklámen, ámbra, cédrus, pézsma
Megjelenés éve: 2014
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: friss
Összetétel: tea, bergamott, zöldalma, yuzu, kardamom, narancsvirág, ciklámen, ámbra, cédrus, pézsma

Benetton márkáról

Benetton

A Benetton egy olasz luxusdivatmárka, melynek története 1965-re nyúlik vissza. Ekkor Luciano Benetton a legambiciózusabb fiútestvér vásárolt egy kötőgépet. Észrevette ugyanis, hogy a színes, kötött ruházati termékek mennyire keresettek és kelendőek a piacon. Munkához láttak és elkészítették az első, színes pulóverkollekciót, melyet a Benetton család akkoriban még egy kerékpár hátsó üléséről értékesített.

A Benetton család 1966-ban már saját üzlettel rendelkezett Bellunóban, de alig három évvel később a csoport egy párizsi üzlettel bővült. 1970-ben már az egész világon ismerték a merész színeiről ismert Benetton márkát.

A nyolcvanas évek még nagyobb ismertséget hozott az olasz divatmárkának, melyhez nagyban hozzájárult az a merész, egyedi és emberközpontú reklámstratégia, mely a termékek népszerűsítése mellett, társadalmi és politikai kérdéseket is felvetett. A leghatásosabb sorozatokat Oliviero Toscani készítette.

A cég népszerűségének megszilárdításához, a kultikus zöld –fehér logó világszintű ismertségéhez kétségkívül nagyban hozzájárult a neves divatcég szerepeltetése a nagy utazó cirkuszban, a Forma 1-ben.

1987-ben a Benetton ismét új területre lépett és kiadta első illatkompozícióját. A Benetton Colors de Benetton (Original) Bernard Ellena alkotása és a borostyános kompozíció, mely a gyümölcsös és virágos aromák gazdag elegye nagy sikert hozott a szépségipar lehetőségeit éppen csak kóstolgató divatháznak.

A sikeres kezdést gyors növekedés követte, a későbbiekben a divatcég számos női és férfi, később gyermekeknek szánt kompozícióval bővítette termékpalettáját.

Az ismert világmárka, mely továbbra is igen elkötelezett a társadalmi kérdéseket illetően napjainkra több, mint 100 illatot jegyez, melyeket világhírű parfümőrök készítenek el a Benetton számára.

 

 

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram