Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2014 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | körte, málna, sárgabarack, bergamott, jázmin, frézia, rózsa, ámbra, pézsma, szantálfa |
Megjelenés éve: | 2014 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | körte, málna, sárgabarack, bergamott, jázmin, frézia, rózsa, ámbra, pézsma, szantálfa |
A Benetton egy olasz luxusdivatmárka, melynek története 1965-re nyúlik vissza. Ekkor Luciano Benetton a legambiciózusabb fiútestvér vásárolt egy kötőgépet. Észrevette ugyanis, hogy a színes, kötött ruházati termékek mennyire keresettek és kelendőek a piacon. Munkához láttak és elkészítették az első, színes pulóverkollekciót, melyet a Benetton család akkoriban még egy kerékpár hátsó üléséről értékesített.
A Benetton család 1966-ban már saját üzlettel rendelkezett Bellunóban, de alig három évvel később a csoport egy párizsi üzlettel bővült. 1970-ben már az egész világon ismerték a merész színeiről ismert Benetton márkát.
A nyolcvanas évek még nagyobb ismertséget hozott az olasz divatmárkának, melyhez nagyban hozzájárult az a merész, egyedi és emberközpontú reklámstratégia, mely a termékek népszerűsítése mellett, társadalmi és politikai kérdéseket is felvetett. A leghatásosabb sorozatokat Oliviero Toscani készítette.
A cég népszerűségének megszilárdításához, a kultikus zöld –fehér logó világszintű ismertségéhez kétségkívül nagyban hozzájárult a neves divatcég szerepeltetése a nagy utazó cirkuszban, a Forma 1-ben.
1987-ben a Benetton ismét új területre lépett és kiadta első illatkompozícióját. A Benetton Colors de Benetton (Original) Bernard Ellena alkotása és a borostyános kompozíció, mely a gyümölcsös és virágos aromák gazdag elegye nagy sikert hozott a szépségipar lehetőségeit éppen csak kóstolgató divatháznak.
A sikeres kezdést gyors növekedés követte, a későbbiekben a divatcég számos női és férfi, később gyermekeknek szánt kompozícióval bővítette termékpalettáját.
Az ismert világmárka, mely továbbra is igen elkötelezett a társadalmi kérdéseket illetően napjainkra több, mint 100 illatot jegyez, melyeket világhírű parfümőrök készítenek el a Benetton számára.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)