Paradoxe Virtual Flower, friss és légies virágbomba a Prada-tól

 

Mario és Martino Prada nevéhez köthető, az 1913-ban alapított, olasz Prada cég megalapítása. Az ambiciózus testvérpár a kezdetekben bőrárut értékesített Milánó egy kis üzletében. 1979-ben került sor a későbbiekben a divatvilág egyik legmeghatározóbb divatházává váló Prada első táska kollekciójának bemutatására, ez a siker hozta meg az áttörést, az akkor már Miuccia Prada irányítása alatt működő vállalkozásnak.Ezt követően a Prada egyre szélesebb körben lett ismert, mely az esztétikus és kiváló minőségű termékek készítésén túl, a jól átgondolt szakmai döntéseknek és az ügyes marketig fogásoknak is köszönhető volt.

 

Néhány exkluzív, kis szériás, kézműves illatkompozíció megalkotása után 2004-ben jelent meg a divatcég első illata, a neves szakmai díjakat is bezsebelő harmonikus alkotás, a Prada Eau de Parfum. Ezt követően számos sikeres illat született, melyeket a világ legsikeresebb parfümőrei álmodtak meg a Prada számára.

2024-ben került az üzletek polcaira a csodás Paradoxe Virtual Flower. A virágos női esszencia megjelenését nagy várakozás előzte meg. Az alkotók elképzelése az volt, hogy tovább vigyék a korábbi Paradoxe illatcsalád üzenetét, mely szerint a hölgyek bátran adjanak nagyobb teret belső hangjuknak, kiszélesítve saját határaikat, merjék megismerni önmagukat.

 

Érdekesség, hogy a kirobbanóan virágos, ellenállhatatlan női illat egyik összetevőjének megalkotásához a mesterséges intelligenciát is bevonták az alkotók, a jázmin akkordok és a ragyogó virágosság részben ennek is köszönhető. A virágbombaként robbanó, friss és légies illat nyitányában a bergamott citrusos, enyhén fanyar jegyei köszönnek be. A szívzónában a jázmin erőteljes, nőies aromáit a narancsvirág finom, elegáns jegyei egészítik ki. Az egyszerű, de kiválóan működő lezárásban az érzéki pézsma mellett, az ambrette akkordjai csendülnek fel.

A reklámkampányban ezúttal is a Paradoxe parfümcsalád arcát, a természetes szépségű Emma Watson-t láthatjuk, aki ezúttal csinos, rövid, pixie frizurával hódít. A tehetséges színésznő és aktivista ismételt szerepeltetése kiváló döntésnek bizonyult a neves divatcég részéről. A bájos színésznő, aki egyébként a korábbi reklámkampányban rendezőként is megmutatta tehetségét, természetes kisugárzásának és intelligenciájának köszönhetően maximális mértékben tudott és tud kapcsolódni generációjához. Természetes módon képes átadni a Paradoxe üzenetét, mely szerint a hölgyeknek nem kell félniük új dolgokat, új érzéseket megélni, hiszen folyamatosan változunk. Fontos viszont, hogy az új dolgok felfedezése közben minden nő maradjon hűséges saját magához és az alapvető értékrendjéhez.

 

A Paradoxe Virtual Flower szépen formált, esztétikus, a többi Paradox illatra jellemző háromszöget formáló palackját, csak minimálisan módosították az alkotók. A Prada divatház kiemelten kezeli a társadalmi szerepvállalást ügyét, így ennek megfelelően, a Paradoxe Virtual Flower palackja is utántölthető. Emma Watson a termékcsalád arcaként, az újrahasznosítás nemes ügyének támogatását, több, a közösségi oldalakon is elérhető, népszerűsítő kisfilm elkészítésével segítette.

 

 

loader
Facebook Instagram