Versace Eros, a szerelem és a vágy elixírje
Minden idők egyik leghíresebb divat és jelmeztervezőjének, Gianni Versace-nak a neve, az 1997-ben bekövetkezett halálát követően is szépen cseng a divat világában és a divatot szeretők körében. A merész színvilágáról és mintáiról, valamint a különleges anyagok és textúrák bátor használatáról ismert Versace kollekciók, a Mester halálát követően is, méltóképpen viszik tovább a néhai Gianni Versace szellemiségét, művészetét.Az olasz designer munkássága és alkotásai a mai napig inspirálóan hatnak és a Versace divatház, köszönhetően az örökösök elkötelezett munkájának, meghatározó művészi és gazdasági szereplője a divat és a szépségiparnak.
Az 1978-ban Gianni Versace által alapított vállalkozás alkotásainak arculatát a görög és a római mitológia ihlette. Versace művészetére nagy hatással volt mindemelett az amerikai popkultúra egyik legnagyobb alakja, Andy Warhol is.
Az első Versace illat, a Gianni Versace for Women, 1981-ben került az üzletek polcaira. Napjainkra több, mint 80, különböző stílusú és hangulatú illatkompozíciót jegyez a Versace divatcég. A divatház arculatának megkerülhetetlen eleme az erotika, az érzékiség, mely hol kisebb, hol nagyobb mértékben van jelen a neves olasz divatház illatkompozícióiban. Nincs ez másképp az egyik legnépszerűbb Versace férfiillat, az Eros esetében sem, mely a szerelem istenének nevét viseli. A 2012-ben debütáló, férfias kompozíció erőt, érzékiséget és végtelen szenvedélyt sugároz. Aurélien Guichard parfümőr alkotása egyesíti a fás, keleti és friss jegyeket, a csábító kompozíció megidézi Eroszt, a szerelem görög istenét.
Az alkotók a kompozíció megalkotásánál semmit sem bíztak a véletlenre, a gondosan kiválasztott összetevők magukban hordozzák a férfiasságot, az érzékiséget és az erőt. A szerelem esszenciájának is aposztrofált Eros nyitányában a frissítő olasz citrom és a mandarin aromái mellett a hűs mentaolaj és a zamatos kandírozott alma jegyeit üdvözölhetjük. A szívzónában a muskátli és a zsálya fúziója mellett a borostyán akkordjai csendülnek fel. A lezárásban a madagaszkári vanília jegyei mellett a cédrus hűs aromái és a vetiver, valamint a tölgymoha földes, fás, zöld jegyei találkoznak.
Az illathoz tartozó olykor teátrális, bár kétségkívül a Versace divatház arculatába tökéletesen beleillő reklámkampányban, a divatszakma krémje kapott lehetőséget kreativitása kibontakoztatására. Az alkotók Mert Alas-t és Marcus Piggott-ot sztárfényképész duót kérték fel a képi anyag elkészítésére. A vonzó illat arca pedig a népszerű, amerikai férfi modell, Brian Shimansky lett. Kevesen tudják, hogy a jóképű, tökéletes külső adottságokkal bíró fiatalember, miközben nagy figyelmet fektet az egészséges táplálkozásra és életmódra, a kétkezi munkát sem veti meg. A nagy divatházak által rendre szerződésekkel ostromolt, tökéletes külsejű Brian Shimansky kezei közül csodás bútorok kerülnek ki, asztalosként is tevékenykedik.
Donatella Versace nem rejtette véka alá lelkesedését a csábító illat vonatkozásában és a Versace márka DNS-ének aposztrofálta a „isteni” Eros-t. A divatház vezetője szerint az Eros-ban minden benne van, amit a Versace szellemiségében képvisel. Jelen vannak a görög motívumok és stílusjegyek, a csodás összetevők, valamint a türkiz üveg, melybe a szerelem elixírjét zárták. Az arany díszítéssel és az elmaradhatatlan medúza szimbólummal bíró türkiz flakon a szépséges, alkotói ihletet adó Földközi-tengert szimbolizálja.
Az „Isteni Elixír” a szerelmet és a vágyat hozza közel, teszi kézzelfoghatóvá. Az Eros, mely magabiztossággal és önbizalommal tölti fel viselőjét, az erős és határozott férfi ellenállhatatlan, éteri illata.
Figyelmébe ajánljuk további blog bejegyzéseinket parfümös témában
«Giorgio Armani My Way Floral – Tökéletes választás az irodába!Női rovat: Utazz úgy, mint még soha! Fedezd fel a világ legexkluzívabb, rejtett úti céljait»