Burberry Body eau de parfum - hölgyeknek
69

Kedvencek közé

(87 értékelés)

Burberry Body

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

69

Kedvencek közé


(87 értékelés)

35 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Burberry - Body

Megjelenés éve: 2011 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ciprus-gyümölcsös Összetétel: üröm, barack, frézia, írisz, rózsa, kasmírfa, szantál, ámbra
Megjelenés éve: 2011
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ciprus-gyümölcsös
Összetétel: üröm, barack, frézia, írisz, rózsa, kasmírfa, szantál, ámbra

Body termék leírása

 

Burberry új illata a Burberry Body, 2011-ben, több mint 150 országban jelent meg világszerte. "Burberry Body a legizgalmasabb alkotás, amilyet valaha létrehoztunk és azt a legendás szellemiséget képviseli,- feltűnő és érzéki módon-, amelyet ez a márka képvisel." - mondta Christopher Bailey, a márka kreatív igazgatója.

Az új parfüm, a Burberry Body reklámarca a híres színésznő és modell Rosie Huntington. A 24 éves Rosie, az egyik Victoria Secret angyal, akit a reklámhoz Mario Testino fotózott. Sikerült kihangsúlyozni a fényekkel a női test íveit és diszkréten provokatív reklámkampány készült.

Body Burberry egy fényűző ciprus - gyümölcsös kompozíció, amely friss zöld abszint, őszibarack és frézia fejjegyekkel kezdődik. A szívjegyek a rózsa és az írisz, az alapjegyek pedig a szantálfa, kasmír fa, pézsma, ámbra és a vanília.

Burberry márkáról

A funkcionalitást és a hagyományokat kiválóan ötvöző Burberry céget 1856-ban alapította Thomas Burberry az Egyesült Királyságban. A cég védjegyének számító kockás anyagot, melyet először bélésanyagként alkalmaztak a ruházati termékeiken, az 1920-as évektől láthatjuk a népszerű divatház ruha kollekcióin és kiegészítőin. A múltban textilkészítéssel foglalkozó vállalatnál kezdetekben nem a divat, sokkal inkább a funkció játszotta a legfontosabb szerepet. Több termék gyártása mellett a keresletet ügyesen kiszolgáló, innovatív cég még a brit hadsereg számára is gyártott minőségi, funkcionális ruházatot. Később a kínálati paletta bővült: sí, motoros valamint repülősruházat, majd a sportos vonalakat követő kosztümjeik tették a divatcéget egyre népszerűbbé. Az 1950-es években a Burbbery divatházat az a megtiszteltetés érte, hogy a brit királyi család udvari beszállítója lett, biztosítva a márka pozícióját a legnagyobbak között.


A tradicionális angol cég első illata 1981-ben jelent meg, a Burberrys for Men férfiaknak készült. A sikeres kompozíciót követően a divatcégnek több mint 60 illata látott napvilágot. Romantikustól egészen a sportos vonalig, férfiaknak és hölgyeknek is széles palettán kínálnak szépen megkomponált illatokat. Minden illatkompozíció magán viseli a cég filozófiáját: kiváló minőség, letisztult formák, harmónia és persze a termékeken valamint a csomagolásokon is visszaköszönő Burberry kockák jellemzik napjainkig a nagymúltú divatház termékeit.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram