Bvlgari Bvlgari Man Extreme eau de toilette - uraknak

(109 értékelés)
19

Kedvencek közé

Bvlgari Bvlgari Man Extreme

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

19

Kedvencek közé


(109 értékelés)

60 ml
eau de toilette

Parfüm jellemzői - Bvlgari - Bvlgari Man Extreme

Megjelenés éve: 2013 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-aromás Összetétel: grapefruit, kaktusz, frézia, kardamom, ámbra benzoin vetiver
Megjelenés éve: 2013
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-aromás
Összetétel: grapefruit, kaktusz, frézia, kardamom, ámbra benzoin vetiver

Bvlgari Man Extreme termék leírása

A nagyon népszerű és sikeres luxuscég története 1884-re nyúlik vissza. A Rómában alapított, nagymúltú, eredetileg ékszereket készítő cég kínálatába később órák, kiegészítők és ruházati termékek valamint illatkreációk is kerültek. Makulátlan minőség, kifinomultság és csodálatos kreativitás jellemzi a céget, melynek minden terméke hordozza ezeket az értékeket. A Bvlgari cég a magas minőségű képzőművészetet és a csodálatos illatkompozíciókat ötvözve, érzékeket gyönyörködtető alkotásokat hozott létre.

A Bvlgari Extreme Man Eau de Toilette férfiillat megalkotásával a divatcég a modern, karizmatikus, az extrém dolgokra olykor nyitott, intuitív férfi illatát alkotta meg. A szokatlan, de igazán jól működő jegyek különleges párosításával az alkotók elegáns illatot hoztak létre, mely mégis kissé eltér a megszokottól.  A Bvlgari Extreme Man Eau de Toilette érzéki, különleges illata kifejezi viselője erős férfias karizmáját valamint nyitottságát a különleges dolgok felé.

 

Az illat összetétele

A szokatlan összetétel már az illat nyitányában megjelenik. A rózsaszín grapefruit, a bergamott és a kaktuszlé jegyeinek hármasa harmonikus, hatásos kezdetet adnak a férfias kompozíciónak. A szívjegyben a selymes borostyán és az aromás illatú frézia akkordjai gyönyörűen keverednek a guatemalai kardamommal. Az illat lezárásában férfias, mégis melegséget adó fás jegyek, haiti vetiverfű, valamint benzoin játszanak főszerepet, érzéki keretet adva az aromás-fás kompozíciónak.

 

Az illat története

A Bvlgari Extreme Man Eau de Toilette férfiillat 2013-ban került az üzletekbe. Az illat kidolgozását, a kompozició megalkotását Alberto Morillas-nak, a neves parfümőrnek köszönhetjük. Az illathoz kapcsolodó kreatív reklámkampány lebonyolítását Ricardo Ruini végezte, a fotózással a neves divatfotóst Peter Lindbergh-et bízta meg a Bvlgari cég. A városi és extrém körülmények között is játszódó, a Fellini filmek hangulatát idéző fekete-fehér reklámfilm főszereplője valamint a Bolgári Extrémé Man Éai de Toaletté arca az ausztrál színész, Eric Bana lett. A termék csomagolása is letisztult és elegáns. A karizmatikus illatot áttetsző üvegben kapjuk, a megjelenést fekete és króm színvilágban álmodták meg az alkotók.

Bvlgari márkáról

A Bvlgari család eredete egy kis görög falucskához, Kallarütészhez kötődik. Ez a vidék gazdag történelmi  és mitológiai emlékekben.A család ősei e vidék ezüstművesei közé tartoztak. Sotirio és fiai, Konstantinosz  és Georgisz az 1800-as évek elején már  a szakma mesterei voltak , de a háborús időkben a kilátástalan helyzet miatt először Korfura, majd Olaszországba költöztek, ami, (mint később bebizonyosodott), igen jó ötletnek bizonyult.Először Rómában, majd San Renoban és Nápolyban nyitottak üzletet, majd  Párizsban, Genfben és Monte Carloban  vetették meg lábukat. Az 1900-as évek derekára csodálatos , aprólékosan kidolgozott ékszereik révén már világhírű volt a cég,Ékszereik filozófiáját követve a 90-es évek vége felé  jelentek meg parfümjeik is,  melyek méltó képviselői a Bvlgari névnek.
Minden üvegük egy-egy műalkotás, épp olyan csodálatos, mint az ékszereik,  akár a letisztult Femme-ra, akár az indiai ihletésú Jaipur-ra gondolunk. Bátran állíthatjuk, hogy ez esetben a külcsín legalább akkora értéket képvisel,  mint a belbecs...
A Bvlgari Parfums küldetése, hogy az ékszerészek között a vezető parfümgyártó legyen. Stratégiája, hogy olyan illatokat hozzanak, amelyek „nagy klasszikussá” válnak, és magas szintű forgalmazást élveznek.
Mindezek mellett csak környezetbarát és újrahasznosítható csomagolóanyagokat használnak,  ami manapság nem utolsó szempont.
Vásárlóik egészen biztosan minden szempontból első osztályú terméket mondhatnak magukénak.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram