Bvlgari Man in Black eau de parfum - uraknak

(198 értékelés)
78

Kedvencek közé

Bvlgari Man in Black

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

78

Kedvencek közé


(198 értékelés)

5 ml (mini parfüm)
eau de parfum
+ Ajándék
5 970 Ft 1194 Ft / ml

60 ml
eau de parfum
+ Ajándék
30 770 Ft 512 Ft / ml

100 ml
eau de parfum
+ Ajándék
39 270 Ft 392 Ft / ml

150 ml
eau de parfum
+ Ajándék
43 270 Ft 288 Ft / ml

150 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

+ Ajándék
41 570 Ft 277 Ft / ml

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Bvlgari - Man in Black

Megjelenés éve: 2014 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: bőrös Összetétel: rum, fűszerek, bőr, guajakfa, benzoin, tonka, írisz
Megjelenés éve: 2014
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: bőrös
Összetétel: rum, fűszerek, bőr, guajakfa, benzoin, tonka, írisz

Man in Black termék leírása

A nagymúltú Bvlgari divatház szerepe a világdivatban meghatározó és egyedülálló. Az 1884-ben Rómában alapított divatcég különlegessége abban rejlik, hogy az eredetileg ékszerkészítéssel foglalkozó cég makulátlan minőségben, a legmagasabb művészi szinten készíti termékeit. Kínálatában a ruhakollekciók, a kiegészítők mellett számtalan illatkreáció is szerepel, melyek már megjelenésükben is felérnek egy képzőművészeti alkotással.

A Bvlgari Man in Black Eau de Parfum igazi különlegességnek számít a férfiillatok között, új perspektívát adva a férfiasság fogalmának. A csodás kompozíció az érett, önmagukat, személyiségüket jól ismerő, magabiztos és vonzó férfiak illata. A vulkánból kitörő láva elsöprő ereje, a természethez való közelség, a tiszta férfiasság, ezeket nyújtja a merész és karizmatikus illat a férfiaknak. A Bvlgari Man in Black Eau de Parfum érzéki, forró és titokzatos, mint maga a tűz.

 

Az illat összetétele

Az illat kezdésében már megjelenik a vonzó, letisztult férfiasság a dohány, a rum és a fűszerek hatásos keveredésével. A szívjegyben a vonzó, érzéki bőrös jegyek mellett más virágos akkordok is helyet kapnak, a tubarózsa és az írisz visszafogott, finom akkordjai szépen egészítik ki az elegyet. Az egyébként is harmonikus kompozíciót az alapjegyek szépen zárják le. A benzoin, a tonkabab és a guaiacfa szép felütései adnak keretet az illatnak.

 

Az illat története

A Bvlgari divatház fennállásának 130 éves évfordulójára adta ki a szépen megkomponált illatot. A Bvlgari Man in Black Eau de Parfum Alberto Morillas parfümőr munkája. Vulcanus-nak a tűz istenének születése ihlette az illatot, melyben a férfi, a férfiasság új, modern megvilágításba kerül. A mindent elsöprő tűz, az érett, magabiztos férfiasság van a reklámkampány középpontjában is. A termék arca a francia író és modell Patrick Petitjean lett, aki érett, férfias kisugárzásával, vonzó megjelenésével kiválóan képviseli a sikeres illatot.

Bvlgari márkáról

A Bvlgari család eredete egy kis görög falucskához, Kallarütészhez kötődik. Ez a vidék gazdag történelmi  és mitológiai emlékekben.A család ősei e vidék ezüstművesei közé tartoztak. Sotirio és fiai, Konstantinosz  és Georgisz az 1800-as évek elején már  a szakma mesterei voltak , de a háborús időkben a kilátástalan helyzet miatt először Korfura, majd Olaszországba költöztek, ami, (mint később bebizonyosodott), igen jó ötletnek bizonyult.Először Rómában, majd San Renoban és Nápolyban nyitottak üzletet, majd  Párizsban, Genfben és Monte Carloban  vetették meg lábukat. Az 1900-as évek derekára csodálatos , aprólékosan kidolgozott ékszereik révén már világhírű volt a cég,Ékszereik filozófiáját követve a 90-es évek vége felé  jelentek meg parfümjeik is,  melyek méltó képviselői a Bvlgari névnek.
Minden üvegük egy-egy műalkotás, épp olyan csodálatos, mint az ékszereik,  akár a letisztult Femme-ra, akár az indiai ihletésú Jaipur-ra gondolunk. Bátran állíthatjuk, hogy ez esetben a külcsín legalább akkora értéket képvisel,  mint a belbecs...
A Bvlgari Parfums küldetése, hogy az ékszerészek között a vezető parfümgyártó legyen. Stratégiája, hogy olyan illatokat hozzanak, amelyek „nagy klasszikussá” válnak, és magas szintű forgalmazást élveznek.
Mindezek mellett csak környezetbarát és újrahasznosítható csomagolóanyagokat használnak,  ami manapság nem utolsó szempont.
Vásárlóik egészen biztosan minden szempontból első osztályú terméket mondhatnak magukénak.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram