Bvlgari Man in Black Parfum parfum - uraknak Újdonság

(4 értékelés)

Kedvencek közé

Bvlgari Man in Black Parfum

parfum uraknak

A PARFUM rendelkezik a legmagasabb illóolaj koncentrációval, melynek aránya 15-30%. Előnye, hogy nagyon kevés mennyiség is elég a használatakor, és akár 24 órán át is érezhető. Ez a legerősebb, de egyben a legdrágább illatszer is a piacon.

Újdonság

Kedvencek közé


(4 értékelés)

A termék még (már) nem érhető el áruházunkban.
Ha szeretne értesítést kapni a termék érkezéséről, kattintson a Feliratkozom gombra és adja meg e-mail címét.
Érkezés esetén tájékoztatjuk, hogy elsők között vásárolhassa meg.

Feliratkozom

Parfüm jellemzői - Bvlgari - Man in Black Parfum

Megjelenés éve: 2024 Típus: parfum
Illatcsalád: ámbrás-fás Összetétel: fűszerek, elemigyanta, tubarózsa, írisz, benzoin, fás jegyek
Megjelenés éve: 2024
Típus: parfum
Illatcsalád: ámbrás-fás
Összetétel: fűszerek, elemigyanta, tubarózsa, írisz, benzoin, fás jegyek

Bvlgari márkáról

A Bvlgari család eredete egy kis görög falucskához, Kallarütészhez kötődik. Ez a vidék gazdag történelmi  és mitológiai emlékekben.A család ősei e vidék ezüstművesei közé tartoztak. Sotirio és fiai, Konstantinosz  és Georgisz az 1800-as évek elején már  a szakma mesterei voltak , de a háborús időkben a kilátástalan helyzet miatt először Korfura, majd Olaszországba költöztek, ami, (mint később bebizonyosodott), igen jó ötletnek bizonyult.Először Rómában, majd San Renoban és Nápolyban nyitottak üzletet, majd  Párizsban, Genfben és Monte Carloban  vetették meg lábukat. Az 1900-as évek derekára csodálatos , aprólékosan kidolgozott ékszereik révén már világhírű volt a cég,Ékszereik filozófiáját követve a 90-es évek vége felé  jelentek meg parfümjeik is,  melyek méltó képviselői a Bvlgari névnek.
Minden üvegük egy-egy műalkotás, épp olyan csodálatos, mint az ékszereik,  akár a letisztult Femme-ra, akár az indiai ihletésú Jaipur-ra gondolunk. Bátran állíthatjuk, hogy ez esetben a külcsín legalább akkora értéket képvisel,  mint a belbecs...
A Bvlgari Parfums küldetése, hogy az ékszerészek között a vezető parfümgyártó legyen. Stratégiája, hogy olyan illatokat hozzanak, amelyek „nagy klasszikussá” válnak, és magas szintű forgalmazást élveznek.
Mindezek mellett csak környezetbarát és újrahasznosítható csomagolóanyagokat használnak,  ami manapság nem utolsó szempont.
Vásárlóik egészen biztosan minden szempontból első osztályú terméket mondhatnak magukénak.

Mai garantált ajándékunk
loader
Facebook Instagram