Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kifutó
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 1992 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | ámbrás-fás | Összetétel: | bergamot, kömény, bazsalikom, szegfű, rózsa, bőr, ámbra |
Megjelenés éve: | 1992 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | ámbrás-fás |
Összetétel: | bergamot, kömény, bazsalikom, szegfű, rózsa, bőr, ámbra |
Franciaország számos népszerű divatcéggel büszkélkedhet, melyek egyaránt nagy hatással bírnak a divatiparra és a világgazdaságára is. Az 1979-ben alapított Chevignon divatcég stílusos ruházati termékeket, kiegészítőket és illatkreációkat is forgalmaz, melyek magukban hordozzák az utánozhatatlan párizsi hanyag eleganciát és sikket.
A sikeres cég egyik lenépszerűbb illatkreációja a férfias és időtálló Chevignon Brand eau de toilette férfiillat. A kevesebb néha több... Ezt a megkérdőjelezhetetlen tényt támasztja alá a Chevignon Brand. Az ikonikus férfiillat a minimalizmus jegyében született. Az alkotóknak sikerült egy olyan tiszta, vonzó, mindennapi viseletre is kiválóan alkalmas illatot komponálni az uraknak, amely korosztálytól függetlenül nyeri el évtizedek óta a férfiak bizalmát
Az illat összetétele
Az orientális –fás illat nyitányában a borókabogyó, a kömény és a bazsalikom fűszeres jegyei dominálnak. Jelen van még a friss, olajos bergamott valamint az üröm és egyéb friss, zöld jegyek jellegzetes akkordjai is kényeztetően hatnak érzékeinkre. Ezt követően köszönnek be a virágos jegyek, úgy, mint az illatos szegfű és rózsa, valamint a bódító jázmin és a gyöngyvirág. Egy csipet muskátli és még egy leheletnyi kömény, ami teljessé teszi a kompozíció szívjegyét. Az illat mélységéről a bőrös jegyek, az érzéki ámbra, a pacsuli, a cédrus és a lágy borostyán gondoskodnak.
Az illat története
Chevignon Brand eau de toilette
Egy kis Amerika Franciaországból. Ezt kínálja a Chevignon Brand eau de toilette a férfiaknak. Az amerikai ízlésvilágra komponált, egyszerű és markáns, illat 1992-ben kerül piacra és a világ minden táján népszerűvé vált. Eredeti, férfias ízlésvilágra hangolt, whiskys üvegben álmodták meg az alkotók, az azóta kultikussá vált illat csomagolását.
Franciaország kétségkívül a divat hazája A sikket és a könnyedséget védjegyként magán viselő ország zászlóvivő nem csupán a divat, a parfümgyártás területén is. Hagyományokra épülő technológiák, minőség és a kreativitás jellemzi az iparágat.
Az Chevignon divatcég tökéletes példázata a fent említett franciás eleganciára épülő sikertörténetnek. 1979-ben Chevignon Francia divatvállalat néven alapított cég Charles Chevignon és Guy Azoulay együttműködéséből született. Kezdetben leginkább férfiaknak kínáltak egyedi tervezésű bőrkabátokat és motorkerékpár-kabátokat. A gyorsan, igen felkapottá váló termékeknek köszönhetően, a francia márkanév nagy hírnévre tett szert. 1994-ben a céget felvásárolta a Naf Naf vállalat, majd 2005-ben a teljes cégcsoport a Vivarte vezetése alá került. A cég életében ez fordulópontot jelentett, ettől kezdve már a hölgyek számára is kínálták széles palettán a kreációkat. A két fő vonalat a kényelmes és könnyed Legend, valamint a kortárs városi elegancia jegyeit magán hordozó Unlimited biztosítja.
A Chevignon cég első parfümjét a Best of Chevignon-t 1995-ben dobta piacra, a ruházati vonal hangulatához életérzéséhez szépen illeszkedő citrusos-aromás férfiillat hamar népszerűvé vált, melyet később számos, népszerű illat követett. A legkiválóbb szakemberek közreműködésével, tradicionális eljárással készült Chevignon parfümök napjainkig igen népszerű termékei a parfümiparnak.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)