Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Megjelenés éve: | 2015 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | fás-aromás | Összetétel: | grapefruit, alma, bergamott, tengervizes jegyek, zsálya, narancsvirág, vetiver, cédrus, vanília |
Megjelenés éve: | 2015 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | fás-aromás |
Összetétel: | grapefruit, alma, bergamott, tengervizes jegyek, zsálya, narancsvirág, vetiver, cédrus, vanília |
Franciaország kétségkívül a divat hazája A sikket és a könnyedséget védjegyként magán viselő ország zászlóvivő nem csupán a divat, a parfümgyártás területén is. Hagyományokra épülő technológiák, minőség és a kreativitás jellemzi az iparágat.
Az Chevignon divatcég tökéletes példázata a fent említett franciás eleganciára épülő sikertörténetnek. 1979-ben Chevignon Francia divatvállalat néven alapított cég Charles Chevignon és Guy Azoulay együttműködéséből született. Kezdetben leginkább férfiaknak kínáltak egyedi tervezésű bőrkabátokat és motorkerékpár-kabátokat. A gyorsan, igen felkapottá váló termékeknek köszönhetően, a francia márkanév nagy hírnévre tett szert. 1994-ben a céget felvásárolta a Naf Naf vállalat, majd 2005-ben a teljes cégcsoport a Vivarte vezetése alá került. A cég életében ez fordulópontot jelentett, ettől kezdve már a hölgyek számára is kínálták széles palettán a kreációkat. A két fő vonalat a kényelmes és könnyed Legend, valamint a kortárs városi elegancia jegyeit magán hordozó Unlimited biztosítja.
A Chevignon cég első parfümjét a Best of Chevignon-t 1995-ben dobta piacra, a ruházati vonal hangulatához életérzéséhez szépen illeszkedő citrusos-aromás férfiillat hamar népszerűvé vált, melyet később számos, népszerű illat követett. A legkiválóbb szakemberek közreműködésével, tradicionális eljárással készült Chevignon parfümök napjainkig igen népszerű termékei a parfümiparnak.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)