
Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/18 970 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel új illatokat.
Próbálja ki először kicsiben, majd rendelje meg nagyobb méretben.
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel új illatokat.
Próbálja ki először kicsiben, majd rendelje meg nagyobb méretben.
Megjelenés éve: | 2008 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | ámbrás-virágos | Összetétel: | babarózsa, frézia, licsi, magnólia, rózsa, gyöngyvirág, ámbra |
Megjelenés éve: | 2008 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | ámbrás-virágos |
Összetétel: | babarózsa, frézia, licsi, magnólia, rózsa, gyöngyvirág, ámbra |
Az elegáns Chloe divatház megalapítása 1952-re datálódik. Az évtizedek során az olyan tehetséges divattervezőt is, mint Karl Lagerfeld a sajátjának tudó divatcég ügyfelei között üdvözölhette a művészvilág ünnepelt csillagjait és a politikai élet elitjét is. Brigitte Bardot, Maria Callas, valamint az amerikai first lady, Jackie Kennedy is gyakran választotta az elegáns divatház kreációit. A Chloe divatház számos illatkreációval is büszkélkedhet.
A Chloe eau de parfum romantikus, a divatot szerető, letisztult ízlésvilággal bíró hölgyeknek készült. Mindennapos viseletre és különleges alkalmakra is tökéletes választás a púderes, virágos illat. Könnyedség, légiesség és erőteljes, mégis elegáns nőiesség lengi körül azokat a hölgyeket, akik ezt a csodálatos kompozíciót választják.
Az illat összetétele
Az illat indításában a légiesség a meghatározó, mely az édes licsinek, az üde bazsarózsának és a frézia különleges aromáinak köszönhető. Az illat szívében a virágosság a meghatározó, a rózsa, a magnólia és a bódító gyöngyvirág csodálatos elegye kényeztet minket.
Az illat története
Chloe eau de parfum
A Chloe divatház különleges illatait kizárólag hölgyek részére komponálja. A divatház minden terméke, ahogyan az illatkompozíciói is gyönyörű ékszerként ragyognak a divat palettáján évtizedek óta. A 2008-ban piacra került illat Amandine Clerc-Marie és Michel Almairac együttműködése nyomán jött létre. A csomagolás a klasszikusan nőies Chloe vonalat hozza, a rakott szoknyát megidéző csíkozott üvegcsét rózsaszín masni díszíti. A Chloe új reklámkampányához a tehetséges, fiatal, brit színésznőt Lucy Boyntont kérte fel, akinek légies, bájos személyisége, nőies kisugárzása nagyban befolyásolta a kampány sikerét.
A Chloé parfümök mindegyikét áthatja egyfajta légies kifinomultság, egy könnyed, tiszta ,virágos luxus illatvilág. Már maga a szó kimondása is olyan, mintha csak egy pasztellszínű makaron látványára finoman sóhajtanánk egyet. Ha egy kicsit kiváncsibbak vagyunk, máris érdekes, hogy ki áll a márkanév mögött, és milyen értékeket képvisel a híres francia márka, a Chloé. A Chloé ugyanis nem volt mindig ilyen.
A Chloé divatházat az Egyiptomban született Gaby Aghion alapította, 1945-ben. Aghion hitvallását a divatban a luxus-minőségű puha, lágy esésű anyagokból készülő,a női formákat finoman hangsúlyozó ruhák jelentették, amelyek hordhatók, és élvezhetők voltak, szemben a méretre készülő, sokszor feszes, merev kreációkkal. Aghion majdnem a század végéig a cégében maradt, ahol olyan hírességekkel dolgozott együtt, mint például Karl Lagerfeld. A háznak létezik egy megfizethetőbb második vonala is, a See, amely a kétezres évek elején jelent meg. A divatház filozófiájával szoros összhangot találunk a Chloe illatokban, amleyk közül az első 1975-ben jelent meg Chloe néven, és ez a parfüm akkor egy kifejezetten nőies illat volt, ezt követte a kilencvenes években megjlenő Chloé Narcisse, amely már egy jóval édesebb illatú kompozíció volt.
A kétezres évek első évtizede után aChloé parfümök stílus sokat változott: az új célközönség napjaink modern ízlésű fiatal nője, és erre illeszkedve az illatok is sokkal finomabbak, trendibbek.. A Chloé illatok a márkán belül több kis csoportot alkotnak. A Narcisse sorozat két parfümjének (Chloé Narciss és Fleur de Narcisse) kecses üvegjén a kupak virágot formál. Az Eau de Fleurs könnyed virágillatok (Lavender, Capucine-zöld illatok, és Neroli) minimál kocka üvegekben kerültek a boltokba. A második divatvonal (See) nevet viselő parfümök pedig bordázott kerek, rózsaszínes pasztell üvegeben rejtik a kifinomult illatokat.
A "Chloé" sorozatot könnyen felismerhetjük az üveg nyakára kötött különböző árnyalatú bézs masnikról, amelyek színe a parfüm töménységére is utal. (Az Absolu de Parfum szalagja például egészen sötét bézs,már-már halvány barna félselyem.) A Love sorozat nyakán apró láncok sugallják a luxust, míg a Love Story üvegek kupakja a párizsi Pont des Arts hídon lévő lakatok ihlettek,mint a szerelem szimbólumai, vele az elengedhetetlen , de ezúttal vékonyabb és hosszabb szalagokkal. A Chloé Love Story sorozat ( és ezen belül az Absolu de Parfum) a divatház egyik legsikeresebb családja, édes, virágos, jázminnal tökéletesített illatát a neves parfümőr Anne Flipo alkotta, akinek egyéb munkái többek között van a la Vie Est Belle, Olympea, Lady Million, és az YSL L'Homme sorozat. Egyetlen mondatba sűrítve a Chloé illatokat, valahogyan így nézne ki: Chloé--a modern kifinomult nőiesség.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)