Megjelenés éve: |
2008 |
Típus: |
eau de parfum |
Illatcsalád: |
ámbrás-virágos |
Összetétel: |
babarózsa, frézia, licsi, magnólia, rózsa, gyöngyvirág, ámbra |
Megjelenés éve: |
2008 |
Típus: |
eau de parfum |
Illatcsalád: |
ámbrás-virágos |
Összetétel: |
babarózsa, frézia, licsi, magnólia, rózsa, gyöngyvirág, ámbra |
Chloé (eau de parfum) termék leírása
Az elegáns Chloe divatház megalapítása 1952-re datálódik. Az évtizedek során az olyan tehetséges divattervezőt is, mint Karl Lagerfeld a sajátjának tudó divatcég ügyfelei között üdvözölhette a művészvilág ünnepelt csillagjait és a politikai élet elitjét is. Brigitte Bardot, Maria Callas, valamint az amerikai first lady, Jackie Kennedy is gyakran választotta az elegáns divatház kreációit. A Chloe divatház számos illatkreációval is büszkélkedhet.
A Chloe eau de parfum romantikus, a divatot szerető, letisztult ízlésvilággal bíró hölgyeknek készült. Mindennapos viseletre és különleges alkalmakra is tökéletes választás a púderes, virágos illat. Könnyedség, légiesség és erőteljes, mégis elegáns nőiesség lengi körül azokat a hölgyeket, akik ezt a csodálatos kompozíciót választják.
Az illat összetétele
Az illat indításában a légiesség a meghatározó, mely az édes licsinek, az üde bazsarózsának és a frézia különleges aromáinak köszönhető. Az illat szívében a virágosság a meghatározó, a rózsa, a magnólia és a bódító gyöngyvirág csodálatos elegye kényeztet minket.
Az illat története
Chloe eau de parfum
A Chloe divatház különleges illatait kizárólag hölgyek részére komponálja. A divatház minden terméke, ahogyan az illatkompozíciói is gyönyörű ékszerként ragyognak a divat palettáján évtizedek óta. A 2008-ban piacra került illat Amandine Clerc-Marie és Michel Almairac együttműködése nyomán jött létre. A csomagolás a klasszikusan nőies Chloe vonalat hozza, a rakott szoknyát megidéző csíkozott üvegcsét rózsaszín masni díszíti. A Chloe új reklámkampányához a tehetséges, fiatal, brit színésznőt Lucy Boyntont kérte fel, akinek légies, bájos személyisége, nőies kisugárzása nagyban befolyásolta a kampány sikerét.
Chloé márkáról
A Chloé parfümök mindegyikét áthatja egyfajta légies kifinomultság, egy könnyed, tiszta ,virágos luxus illatvilág. Már maga a szó kimondása is olyan, mintha csak egy pasztellszínű makaron látványára finoman sóhajtanánk egyet. Ha egy kicsit kiváncsibbak vagyunk, máris érdekes, hogy ki áll a márkanév mögött, és milyen értékeket képvisel a híres francia márka, a Chloé. A Chloé ugyanis nem volt mindig ilyen.
A Chloé divatházat az Egyiptomban született Gaby Aghion alapította, 1945-ben. Aghion hitvallását a divatban a luxus-minőségű puha, lágy esésű anyagokból készülő,a női formákat finoman hangsúlyozó ruhák jelentették, amelyek hordhatók, és élvezhetők voltak, szemben a méretre készülő, sokszor feszes, merev kreációkkal. Aghion majdnem a század végéig a cégében maradt, ahol olyan hírességekkel dolgozott együtt, mint például Karl Lagerfeld. A háznak létezik egy megfizethetőbb második vonala is, a See, amely a kétezres évek elején jelent meg. A divatház filozófiájával szoros összhangot találunk a Chloe illatokban, amleyk közül az első 1975-ben jelent meg Chloe néven, és ez a parfüm akkor egy kifejezetten nőies illat volt, ezt követte a kilencvenes években megjlenő Chloé Narcisse, amely már egy jóval édesebb illatú kompozíció volt.
A kétezres évek első évtizede után aChloé parfümök stílus sokat változott: az új célközönség napjaink modern ízlésű fiatal nője, és erre illeszkedve az illatok is sokkal finomabbak, trendibbek.. A Chloé illatok a márkán belül több kis csoportot alkotnak. A Narcisse sorozat két parfümjének (Chloé Narciss és Fleur de Narcisse) kecses üvegjén a kupak virágot formál. Az Eau de Fleurs könnyed virágillatok (Lavender, Capucine-zöld illatok, és Neroli) minimál kocka üvegekben kerültek a boltokba. A második divatvonal (See) nevet viselő parfümök pedig bordázott kerek, rózsaszínes pasztell üvegeben rejtik a kifinomult illatokat.
A "Chloé" sorozatot könnyen felismerhetjük az üveg nyakára kötött különböző árnyalatú bézs masnikról, amelyek színe a parfüm töménységére is utal. (Az Absolu de Parfum szalagja például egészen sötét bézs,már-már halvány barna félselyem.) A Love sorozat nyakán apró láncok sugallják a luxust, míg a Love Story üvegek kupakja a párizsi Pont des Arts hídon lévő lakatok ihlettek,mint a szerelem szimbólumai, vele az elengedhetetlen , de ezúttal vékonyabb és hosszabb szalagokkal. A Chloé Love Story sorozat ( és ezen belül az Absolu de Parfum) a divatház egyik legsikeresebb családja, édes, virágos, jázminnal tökéletesített illatát a neves parfümőr Anne Flipo alkotta, akinek egyéb munkái többek között van a la Vie Est Belle, Olympea, Lady Million, és az YSL L'Homme sorozat.
Egyetlen mondatba sűrítve a Chloé illatokat, valahogyan így nézne ki: Chloé--a modern kifinomult nőiesség.