Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 1999 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | aromás-friss | Összetétel: | lime, tengerviz, frézia, citrom, jázmin, ciprus, cédrus,musk |
Megjelenés éve: | 1999 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | aromás-friss |
Összetétel: | lime, tengerviz, frézia, citrom, jázmin, ciprus, cédrus,musk |
A munkában aktív, elegáns férfiak tökéletes illata lime-mal, zöldnövények illatával valamint mandarinnal, naranccsal, cseppnyi fréziával, jázminnal, gyöngyvirággal, ciprussal, pézsmával, valamint guaiac fa és cédrus fa aromával.
1968 - ban keletkezett a Clinique kozmetikai márka, amikor megalapította a már befutott New York - i márka, az Estee Lauder. Kicsit rásegített erre az amerikai Vogue életstílus magazin. Clinique először kozmetikai termékekkel lépett a piacra, ahol több úttörő újdonsággal állt elő. Ugyanis a Clinique termékek nem voltak univerzálisak és mindenkinek valóak - minden bőrtípusra, minden problémára más és más készítménye volt. Ezért nem is lehet csodálkozni azon, hogy a Clinique márka már hosszú ideje az elismert márkák közé tartozik, főleg ami a ránctalanító termékeket illeti. Ez a különleges filozófia beépült a Clinique parfümökbe is, mely termékek viszont a Clinique márka számára - ahol több mint 50% - át a haszonnak a make - up - oknak köszönheti - kicsit mellék tevékenységnek tekinthető. A Clinique Aromatics Elixir - egyszerű, áldott, időn túli - mára már kis klasszikusnak nevezhető.
A Clinique termékek és márka története azzal kezdődik, hogy 1968-ban megjelenik egy cikk az amerikai Vogue magazinban, amely a bőrápolás fontosságára hívja fel a figyelmet. Ezt a cikket látja meg a Lauder családban Evelyn Lauder, aki rögtön meg is mutatja mindezt anyósának Estee-nek és miután sikerül rátalálniuk a cikkhez közreműködő újságíróra és bőrgyógyászra, az Estee Lauder név alatt megszületik a Clinique márka, amely mára a világon egyik legtöbbet eladott prestige márkává nőtte ki magát.
A márka védjegye mindmáig a 100% illatmentes és antiallergén kozmetikumok. Van azonban a Clinique márkának egy szegmense, ahol épp az illatokon van a hangsúly: a Clinique parfümök. Az első illat már a márka 1968-as Saks Fith Avenue-beli debütálását követően mindössze 3 évvel megjelent, és nem más volt, mint az Aromatics Elixir. A parfüm különlegessége abban rejlik, hogy a pazar és rendkívül tartós illaton túl a parfüm elkészítéséhez olyan összetevőket használtak föl, amelyek aromaterápiás hatásuk miatt nem csak egy érzéki illattal ajándékozzák meg a viselőjét, hanem az aromáknak köszönhetően egy kellemesebb közérzetet is nyújtanak. Élvezd az illatot és érezd jól magad!
Ez az üzenet napjainkig kíséri a Clinique parfümöket. A Clinique több mint harminc illatot jelentetett meg 1971 és 2017 között. Az Aromatics család az illóanyagok miatt egy testesebb, komplexebb vonalat képvisel. Noha az Aromatics Elixir mindmáig a Clinique egyik emblematikus illata, azonban ha a népszerűséget nézzük, akkor egy másik Clinique illat jár előbb: az 1997-ben piacra kerülő Clinique Happy. A Happy citrusos-virágos illatával a felszabadultságot, könnyedséget testesíti meg. A Clinique Happy népszerűségét az is jelentősen befolyásolta hogy visszafogott stílusával a mindennapok munkahelyi outfit-jének tökéletes kiegészítője lett. A Happy népszerűsége az azóta kiadott több mint húsz flanker-ben is megmutatkozik. A Happy flanker-ek sokszor "Bloom" vagy "Summer" néven jelennek meg, hiszen ezek az illatok nagyon jól hordhatók a meleg, nyári napokon is. A Happy a női illat mellet férfi változattal is képviselteti magát, a férfiaknak készült változat ugyanúgy egy könnyed, tiszta, napközben is jól viselhető illatot képvisel. Érdekes a története a mára már Clinique parfümként megjelenő Calyx illatnak. A parfüm – amelynek a neve kelyhet jelent – virágos-vizes illatával eredetileg a Prescriptives (szintén Este Lauder márka) illata volt. Az Estee a Clinique márka alatt újragondolta és megtervezte az új Calyx-et, amely némileg különbözik az eredeti illattól, de mindenképpen megőrizte annak fő jegyeit.
Ha tömören kellene a Clinique filozófiáját megfogalmazni, akkor azt talán így lehetne leírni: ha egy határozottabb, testesebb illat a cél, akkor az Aromatics a tökéletes választás, ha viszont egy stílusos, könnyed, tiszta és különleges illat, amely a hétköznapokon is szuperül felteszi az outfitünkre a koronát, akkor a választás a Clinique Happy.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)