Diesel Bad Intense eau de parfum - uraknak
1

Kedvencek közé

(4 értékelés)

Diesel Bad Intense

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

1

Kedvencek közé


(4 értékelés)

50 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Diesel - Bad Intense

Megjelenés éve: 2017 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: fás-fűszeres Összetétel: szerecsendió, fahéj, bergamott, kaviár, fehér dohány, fás jegyek
Megjelenés éve: 2017
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: fás-fűszeres
Összetétel: szerecsendió, fahéj, bergamott, kaviár, fehér dohány, fás jegyek

Diesel márkáról

A Diesel eredetileg egy olasz ruhamárka, amelyet Renso Rosso alapított 1978-ban. A cég az általa gyártott és forgalmazott farmerkollekciójával lett méltán híres, amit azóta kibővített egyéb ruhaneműkkel és kiegészítőkkel.

Marketing stratégia megújulása.
Rosso azzal a céllal alapította meg a vállalkozást, hogy egy neves divatházként tartsák számon és kitöltse az általa felfedezett piaci rést. A Cég az első 20 évében elért hatalmas sikerét 1988-ban Wilbert Das, korábbi kreatív igazgatónak tulajdonították. Das frissen végzett a divatiskolában, kezdetben csak külsősként, majd 1993-ban kreatív igazgatóként erősítette a Diesel márkát. Das víziója közel 20 évig irányította a vállalat divatirányzatait és a nemzetközi marketing stratégáit. Ez alatt az idő alatt a Diesel több szortimentet is bevezetett: Diesel Black Gold (alkalmi, luxus termékek), Diesel Kid, a gyermekeknek, szemüvegek, fehérneműk, táskák, kiegészítők és parfümök. A termékeket világszerte 5000 üzletben értékesítették, beleértve a 300 Diesel márkaboltokat is.

Das kilépett a vállalattól és 2009- ben Bruno Collin lett az új kreatív igazgató.
Úgy gondolták, hogy ők lesznek az elsők, akik videójátékok útján fogják ruháikat forgalmazni. Így is lett. A Diesel termékekek voltak az elsők, amiket a Playstation Home közösségi játékhálózatán értékesítettek. Az első illat, ami unisex volt, egyszerűen Diesel-nek nevezték el. 1996-ban vezették be, Marbert-tel közösen. Számos népszerű illatot dobtak piacra, majd 2006- ban szerződést kötöttek a L’Oréal céggel. A Diesel parfümökkel a fiatal korosztályt célozták meg, úgy, mint a többi terméküket is és szokatlan, feltűnő csomagolásaikkal kitűntek a többi közül. Olyan formákkal dobták piacra az illatokat, mint például egy emberi ököl, csak bátraknak, vagy egy ipari szórófejes flakon. Közel ötven illat közül lehet választani.

A legelső illatot 1996-ban, a legújabbat 2019-ben dobták piacra. Olyan hírességekkel fejlesztenek új ilaltokat, mint Geza Schoen, Anne Flipo, Carlos Benaim, Annick Menardo, Jacques Cavallier, Thierry Wasser, Harry Fremont, Olivier Cresp, Fabrice Pellegrin, Arturetto Landi, Pascal Gaurin, Alienor Massenet, Olivier Polge, Pierre Wargnye, Nicolas Beaulieuu, Nelly Hachem-Ruiz, Antoine Maisondieu, Shyamala Maisondieu and Nathalie Feisthauer.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram