DKNY Golden Delicious Eau So Intense eau de parfum - hölgyeknek

(1 értékelés)
1

Kedvencek közé

DKNY Golden Delicious Eau So Intense

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

1

Kedvencek közé


(1 értékelés)

100 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

+ Ajándék
22 570 Ft 225 Ft / ml

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - DKNY - Golden Delicious Eau So Intense

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: ringlószilva, alma, liliom, rózsa, orchidea, mósusz, teakfa
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: ringlószilva, alma, liliom, rózsa, orchidea, mósusz, teakfa

DKNY márkáról

A Donna Karan divattervező és férje, Stephan Weiss által 1985-ben alapított DKNY divatház világszerte sokmilliós rajongótábort tudhat magáénak. Magabiztosság, modern impulzusok és eredetiség a legfőbb ismérvei a márkanévnek, mely a designer saját nevének és az inspiráló nagyváros New York kezdőbetűinek fúziójából áll össze. A család ruhakészítéssel foglalkozott, így a tehetséges lány, akinek vérében volt a divat először ruhatervezőként szerzett hírnevet. Ruhái egyszerű, cserélhető darabokból álltak, és hamar népszerűek lettek a vásárlók körében. Sikerét éleslátásának, tehetségének, valamint kifinomult ízlésének, és annak a felismerésnek köszönheti, miszerint  csakis olyan terméket tervez, amelyeket ő maga is szívesen viselne. 1990-ben, a neves Estée Lauder céggel kooperálva, a Donna Karan cég belépett a parfümpiacra is. Az 1992-ben bemutatott Donna Karan Eau de Parfum, valamint a két évvel később kiadott Donna Karan Cashmere Mist illat hatalmas sikert aratott, melyet a népszerű férfi kölni, a DK Men követett. A rohanó nagyvárosok energiáit magában hordozó és a városi emberek igényeit maximálisan szem elött tartó divatház égisze alatt számos, azóta klasszikussá vált kreáció született. A DKNY divatház azóta is gyorsan reagál az aktuális divattrendekre és minden korosztálynak szépen megkomponált illatokat kínál. Az ikonikus A DKNY Be Delicious termékcsalád, valamint a letisztult egyszerű formában kínált  DKNY Pure illat is, a mai napig a legnépszerűbb illatkreációk közé tartoznak.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram