
Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/18 970 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel új illatokat.
Próbálja ki először kicsiben, majd rendelje meg nagyobb méretben.
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel új illatokat.
Próbálja ki először kicsiben, majd rendelje meg nagyobb méretben.
Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk!
Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk!
Megjelenés éve: | 2001 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | harangvirág, citrom, cédrus, bambusz, jázmin, rózsa, ámbra |
Megjelenés éve: | 2001 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | harangvirág, citrom, cédrus, bambusz, jázmin, rózsa, ámbra |
Az 1985-ben alapított olasz divatház alapítóinak vezetéknevével fémjelzett Dolce & Gabbana márkanév fényesen cseng a divat világában, de illatkompozíciókkal is maradandót alkottak.
A Dolce & Gabbana Light blue eau de toillette női illat számos nemzetközi díjat tudhat magáénak, töretlen a népszerűsége a hölgyek körében. Gyümölcsös-virágos illatával könnyed frissességgel ruházza fel viselőjét, így a mindennapokra is megfelelő választás, leginkább a nyári napokra. A szicíliai tenger kéksége és a nyári napok könnyedsége vegyül a finom nőiességgel. Egy üdítő friss szellő a forróságban, leginkább így jellemezhetnénk ezt az üdítő kompozíciót, melynek egyik fő és meghatározó összetevője a cédrus, melyet az alma illetve a citromfa friss illata, valamint a gyöngyvirág finom virágossága egészít ki. Fellelhető benne a fehérrózsa lágy finomsága és a bambusz kissé karakteresebb frissessége is. Az illatkompozíció érzékiségét a pézsma és az ámbra akkordjai adják.
A letisztult csomagolás a kezünkbe adja ezt a napsugaras életérzést. Az áttetsző üveg és a króm csillogása, valamint a világoskék és a sárga színvilág a szicíliai tengert és a napsugár színeit hozzák el nekünk.
Illatcsalád: gyümölcsös-virágos
Típus: eau de toilette
Összetétel: zöldalma, cédrus, kék harang, citromfa, borostyán, jázmin, pézsma, rózsa, bambusz
A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.
A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.
A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.
A cég illatai a saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek.
Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)