Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb.
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.
Megjelenés éve: | 2017 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | citrom, zöldalma, körömvirág, jázmin, mósusz, borostyángyanta |
Megjelenés éve: | 2017 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | citrom, zöldalma, körömvirág, jázmin, mósusz, borostyángyanta |
A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.
A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.
A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.
A cég illatai a saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek.
Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)