Dolce & Gabbana Pineapple eau de toilette - unisex
3

Kedvencek közé

(0 értékelés)

Dolce & Gabbana Pineapple

eau de toilette unisex

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

3

Kedvencek közé


(0 értékelés)

A termék még (már) nem érhető el áruházunkban.
Ha szeretne értesítést kapni a termék érkezéséről, kattintson a Feliratkozom gombra és adja meg e-mail címét.
Érkezés esetén tájékoztatjuk, hogy elsők között vásárolhassa meg.

Feliratkozom

Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - Pineapple

Megjelenés éve: 2020 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: gyümölcsös Összetétel: ananász, mandarin, arab jázmin, vanília, ámbra, orchidea
Megjelenés éve: 2020
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: gyümölcsös
Összetétel: ananász, mandarin, arab jázmin, vanília, ámbra, orchidea

Dolce & Gabbana márkáról

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram