Dolce & Gabbana Pour Femme (2012) eau de parfum - hölgyeknek
23

Kedvencek közé

(55 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap

Dolce & Gabbana Pour Femme (2012)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

23

Kedvencek közé


(55 értékelés)

25 ml
eau de parfum
+ Ajándék
19 870 Ft 794 Ft / ml

100 ml
eau de parfum
+ Ajándék
33 570 Ft 335 Ft / ml

100 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

+ Ajándék
29 070 Ft 290 Ft / ml

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.

Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek  az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! 
Visszatérő vásárlóink szívesen választják.


Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap További fontos részletek a visszaigazoló levélben!

Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - Pour Femme (2012)

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: málna, mandarin, n.virág, jázmin, vanília, pillecukor, szant
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos
Összetétel: málna, mandarin, n.virág, jázmin, vanília, pillecukor, szant

Pour Femme (2012) termék leírása


A tervező páros Dolce & Gabbana az első parfümjét a Dolce & Gabbana Pour Femme női illatot 1992-ben hozta forgalomba, majd ezt követően, 1994-ben a férfi megfelelőjét a Dolce & Gabbana Pour Homme illatot. A női illat gazdag virágos aroma, a férfi pedig aromás – fougere.  2012-ben, a tervezők úgy gondolták, hogy "vissza a gyökerekhez", és újraalkották a két illatot.

"Ez valójában nem is igazán újra kiadás, hanem egy finomhangolás," mondta Gabbana, a WWD magazinnak. "Egy kicsit megváltoztattuk a palackot ... történt  egy evolúciós fejlődés [a márkában], mivel a kilencvenes években Domenico és én még sokkal fiatalabbak voltak, majd mostanra már sokat értünk."

Az új Dolce & Gabbana Pour Femme fejjegyei a neroli, a málna és a mandarin, a szívjegyben megtalálható a jázmin és a narancsvirág, az alapjegy pedig pillecukrot, vaníliát, szantálfát és napraforgót tartalmaz.

A reklámkampányt Mario Testino fotózta Szicíliában. A reklám arcai a híres modell Laetitia Casta és Noah Mills.

Dolce & Gabbana márkáról

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram