Dolce & Gabbana Pour Femme (2012) eau de parfum - hölgyeknek
25

Kedvencek közé

(56 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: Hétfőre, ha pénteken 15h-ig rendel a raktáron lévő termékeink közül! (érdeklődjön telefonon)

Dolce & Gabbana Pour Femme (2012)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

25

Kedvencek közé


(56 értékelés)

25 ml
eau de parfum
+ Ajándék
19 870 Ft 794 Ft / ml

100 ml
eau de parfum
+ Ajándék
34 770 Ft 347 Ft / ml

100 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

+ Ajándék
27 870 Ft 278 Ft / ml


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Szállítási határidőA csomagot megkapja: Hétfőre, ha pénteken 15h-ig rendel a raktáron lévő termékeink közül! (érdeklődjön telefonon) További fontos részletek a visszaigazoló levélben!

Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - Pour Femme (2012)

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: málna, mandarin, n.virág, jázmin, vanília, pillecukor, szant
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos
Összetétel: málna, mandarin, n.virág, jázmin, vanília, pillecukor, szant

Pour Femme (2012) termék leírása


A tervező páros Dolce & Gabbana az első parfümjét a Dolce & Gabbana Pour Femme női illatot 1992-ben hozta forgalomba, majd ezt követően, 1994-ben a férfi megfelelőjét a Dolce & Gabbana Pour Homme illatot. A női illat gazdag virágos aroma, a férfi pedig aromás – fougere.  2012-ben, a tervezők úgy gondolták, hogy "vissza a gyökerekhez", és újraalkották a két illatot.

"Ez valójában nem is igazán újra kiadás, hanem egy finomhangolás," mondta Gabbana, a WWD magazinnak. "Egy kicsit megváltoztattuk a palackot ... történt  egy evolúciós fejlődés [a márkában], mivel a kilencvenes években Domenico és én még sokkal fiatalabbak voltak, majd mostanra már sokat értünk."

Az új Dolce & Gabbana Pour Femme fejjegyei a neroli, a málna és a mandarin, a szívjegyben megtalálható a jázmin és a narancsvirág, az alapjegy pedig pillecukrot, vaníliát, szantálfát és napraforgót tartalmaz.

A reklámkampányt Mario Testino fotózta Szicíliában. A reklám arcai a híres modell Laetitia Casta és Noah Mills.

Dolce & Gabbana márkáról

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram