Dolce & Gabbana Pour Homme (2012) eau de toilette - uraknak
46

Kedvencek közé

(105 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap
(további pontos részleteket küldünk a visszaigazolásunkban)

Dolce & Gabbana Pour Homme (2012)

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

46

Kedvencek közé


(105 értékelés)

75 ml
eau de toilette

125 ml
eau de toilette
+ Ajándék
30 170 Ft 241 Ft / ml

200 ml
eau de toilette
+ Ajándék
42 170 Ft 210 Ft / ml

125 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

+ Ajándék
22 470 Ft 179 Ft / ml


Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk! 


Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk! 


Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap
(további pontos részleteket küldünk a visszaigazolásunkban)

Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - Pour Homme (2012)

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-fougere Összetétel: levendula, üröm, zsálya, fahéj, ibolya, jázmin, rózsa, tonka
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-fougere
Összetétel: levendula, üröm, zsálya, fahéj, ibolya, jázmin, rózsa, tonka

Pour Homme (2012) termék leírása

A méltán híres, olasz Dolce & Gabbana divatház a világdivat egyik legjelesebb képviselője. Sajátos formavilág, letisztult stílus és a hamisítatlanul laza, az olasz tervezőkre jellemző elegancia emelte a legnagyobbak közé az 1985-ben alapított divatcéget. Domenico Dolce és Stefano Gabbana ízléses egyedisége és merész ötletei, minden kollekciójukban és kiegészítőikben jelen vannak. Illat kompozícióikkal sincs ez másképp. Egyik kiemelkedő férfiillatuk a Dolce & Gabbana Pour Homme 2012-es változata, mely egy aromás - fougère alkotás. Az illat csodás letisztult megjelenésben a férfias energiák és a finomság időtlen, ellenállhatatlan esszenciáját kínálja.

Az illat összetétele
Az illat indítása frissességet és némi virágosságot hoz. A citrusok, mint például a keserűnarancs, a mandarin valamint a bergamott üde fuvallatként ölelik át a narancsvirág finom jegyeit. A szívjegyben a tiszta aromájú levendula találkozik az illatos zsálya és a fűszeres bors különleges akkordjaival. A kompozíció hosszan kibontakozó jegyekkel operál. A férfias dohány és a cédrusfa, valamint a tonkabab melengető aromái szépen zárják le a klasszikus illatot.

Az illat története
2012-ben a tervezőpáros a korábbi illat újragondolásával, az eredeti jegyek finomra hangolásával, maibbá, de ugyanolyan vonzóvá tette a Dolce & Gabbana Pour Homme-ot, mint az eredeti változat volt. A nagyívű reklámkampányhoz Mario Testino-t nyerte mag az olasz divatház. Az felvételek és a promóciós anyag Sziciliában készült. Az újragondolt ikonikus illat arcai a gyönyörű francia modell és színésznő Laetitia Casta és Noah Mills modell lettek.

Dolce & Gabbana márkáról

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram