Dolce & Gabbana The One (eau de parfum) eau de parfum - uraknak
71

Kedvencek közé

(140 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap
(további pontos részleteket küldünk a visszaigazolásunkban)

Dolce & Gabbana The One (eau de parfum)

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

71

Kedvencek közé


(140 értékelés)

50 ml
eau de parfum
+ Ajándék
27 070 Ft 541 Ft / ml

100 ml
eau de parfum
+ Ajándék
34 170 Ft 341 Ft / ml

100 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

+ Ajándék
30 170 Ft 301 Ft / ml


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Tesztereink kizárólag csomagolásban különböznek, minőségben nem! Egy részük celofán nélküli dobozban érhető el. (legritkább esetben papírdobozt, és védőkupakot mellőzve kerülnek forgalomba) Áruk kizárólag ezt figyelembe véve kedvezőbb. 
Természetesen ezekre a termékekre is teljeskörű, 30 napos garanciát biztosítunk! Visszatérő vásárlóink több, mint 60%-a a tesztert vásárolja.


Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1-3 munkanap
(további pontos részleteket küldünk a visszaigazolásunkban)

Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - The One (eau de parfum)

Megjelenés éve: 2015 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: fás-fűszeres Összetétel: grapefruit, bazsalikom, koriander, kardamom, gyömbér, narancsvirág, cédrus, ámbra, dohány
Megjelenés éve: 2015
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: fás-fűszeres
Összetétel: grapefruit, bazsalikom, koriander, kardamom, gyömbér, narancsvirág, cédrus, ámbra, dohány

The One (eau de parfum) termék leírása

Az 1985-ben alapított olasz divatház a két alapító vezetéknevét egyesítve a Dolce & Gabbana nevet adta az idők során egyre nagyobb népszerűségre szert tévő divatbirodalmának. A tervezőktől az innováció nem áll távol, számos új, egyedi elemet építettek be kreációikba, megszólítva minden korosztályt.

Ez az újszerűség jelenik meg a népszerű Dolce & Gabbana The One férfiillatban is, miközben hozza azt a karizmát és kifinomultságot is, melyet a tervezőpáros munkái mindig garantálnak. A bazsalikom, a grapefruit és a koriander frissességével találkozunk elsőként, később a kardamom, a gyömbér és a narancsvirág fűszeressége, édes illatai jelennek meg. A dohány, az ámbra és a cédrusfa elegye testességet ad a parfümnek és kiadja a magával ragadó, férfias kompozíciót. A rendkívül egyedi, különleges illatot magabiztos, a világra nyitott férfiaknak készítették alkotók.

A Dolce & Gabbana The One férfiillat a tervezőpáros The One kollekciójának egyik tagja. Ez a termék megjelenésén is visszaköszön, a fekete kupakkal ellátott csomagoláson a kollekcióra jellemző letisztult geometriai vonalakat, elegáns tiszta vonalvezetést láthatunk.

Illatcsalád: fás-fűszere

Típus: eau de parfum

Összetétel: grapefruit, bazsalikom, koriander, kardamom, gyömbér, narancsvirág, cédrus, ámbra, dohány

Dolce & Gabbana márkáról

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram