Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Tesztereink bontatlanok, és minőségre megegyeznek az original termékkel!
Az ára miatti különbség kizárólag a termék csomagolásában van, ami szürke vagy fehér papírdoboz,
amelynek egyrésze celofán és védőkupak nélkül érhető el. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk biztosítunk! Visszatérő vásárlóink szívesen választják.
Megjelenés éve: | 2006 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | ámbrás-virágos | Összetétel: | barack, licsi, szilva, liliom, jázmin, vetiver, vanilia,musk |
Megjelenés éve: | 2006 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | ámbrás-virágos |
Összetétel: | barack, licsi, szilva, liliom, jázmin, vetiver, vanilia,musk |
1985-ben alapította Legnanó-ban, Milánó közelében a két kreatív designer Stefano Gabbana és Domenico Dolce az olasz és a világdivat egyik legkiemelkedőbb divatcégét, a Dolce & Gabbana divatházat. Innováció, letisztult, hamisítatlan olasz design és modern köntösbe bújtatott, időtlen elegancia jellemzi a divatcég termékeit. Inspiráló kreációk, stílusos kiegészítők és csodálatos illatok egyaránt találhatóak a divatház termékpalettáján.
A Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum női illat különleges, csábító és egyedi, akár az a hölgy, aki magán viseli a szépen megalkotott kompozíciót. A kissé édes, orientális virágillat, az elegancia, a modern impulzusok és a nőiesség erőteljes elegyét adja a hölgyek számára. A Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum karakteres, ám nem tolakodó, egyedi illat, melynek viselője szép mosollyal arcán, elegánsan győz le minden akadályt, valósítja meg önmagát. A különleges illat nappali, de különleges esti alkalmakkor is kitűnő választást jelent.
Az illat összetétele
Zamatos, gyümölcsös aromák gazdagítják az illat fejjegyét. Licsi, frissítő mandarin, illatos barack és az üde bergamott akkordjai lelhetők fel az illat kezdésében. A szívjegy gyönyörű virágosságot hoz a kompozícióba, az illatos gyöngyvirág, a jázmin, valamint a fehér liliom, nőies jegyei által. Az illat egészét nagyban meghatározó alapjegyek, kicsit szokatlan, de jól működő kombinálása lenyűgöző végeredményt kínál. Szilva, selymes borostyán, édes vanília, érzéki pézsma valamint a vetiverfű egészítik ki, teszik véglegessé az illatot.
Az illat története
A Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum 2006-ban került forgalomba. A különleges illat férfiváltozata is nagy sikert aratott a piacon, hölgyek és férfiak sokaságának esett választása a különleges kompozíciókra. Az olasz divatház korábbi, gyümölcsöző kapcsolata a korábban a világ legszexisebb színésznőjének választott Scarlett Johansson-al nem újkeletű, a csodaszép színésznő évek óta múzsája a sikeres divatháznak. A Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum exkluzív reklámkampánya illusztris stáblistával büszkélkedhet. A Scarlett Johansson és az illat férfiarcának választott Matthew McConaughey főszereplésével forgatott kisfilmet a kultikus rendező, Martin Scorsese rendezte.
Az illat exkluzivitása, különlegessége az ünnepélyes csomagoláson is visszaköszön. Az aranyló elixír áttetsző üvegben, gyönyörű, arany kupakkal került forgalomba.
A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.
A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.
A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.
A cég illatai a saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek.
Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)